Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Wat te doen tegen jeuk

Standaard Wat te doen tegen jeuk

Mijn man heeft heel veel jeuk nu dat het weer koud en fries weer is, wat kan hij hier voor in nemen , hij krabt alles kapot. Heb probeert insmeren .

Standaard Re: jeuk

Probeer levertraanolie. Ze zijn ook verkrijgbaar in capsules als hij het puur vies vindt.
    Ik heb al heel wat wonders gehoord en gezien wat dit spul doet bij problemen met de huid in de winter. Misschien het proberen waard.

Standaard Re: jeuk

Wassen met een douche-olie ipv zeep en daarna je nog vochtige huid insmeren met huid-olie (bv baby-olie). Mannen zijn alleen meestal niet zo van het smeren hè.

Premium ++ Account dotito's Avatar

Standaard Re: Wat te doen tegen jeuk

Citaat Origineel gepost door gilst031 Bekijk Post
    Mijn man heeft heel veel jeuk nu dat het weer koud en fries weer is, wat kan hij hier voor in nemen , hij krabt alles kapot. Heb probeert insmeren .
    Toen ik in ziekenhuis lag met mijn allergische reactie kreeg ik galbulten.Van die galbulten moest ik verschrikkelijk krabben.Toen kreeg ik "talkpoeder" voorgeschreven en moet zeggen, na een tijdje minderde die jeuk een beetje.

Is altijd proberen waard!

Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Je hebt ook nog mentholpoeder, dat kreeg ik tegen de jeuk van de watrpokken.

Premium ++ Account dotito's Avatar

Citaat Origineel gepost door Oki07 Bekijk Post
    Je hebt ook nog mentholpoeder, dat kreeg ik tegen de jeuk van de watrpokken.
    Dat is die talkpoeder dat ik bedoel die ruikt idd heerlijk naar mint.
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Onlangs probeerde ik een La Cure Modder. Mensen hebben mij deze aangeraden en ik moet zeggen, het resultaat is dat ik veel minder last heb van die vervelende jeuk. Niet enkel de jeuk verdwijnt, maar ook je huid wordt zachter aanvoelen.

Omdat ik niet meteen een winkel vond waar men dit had, kwam ik toch al snel in contact met de Firma Kalijn te Mol. Zij verkopen dit goedwerkende product.
    Zeker een aanrader voor mensen met vervelende jeuk problemen.

Van jeuk op de armen, die met krabben alleen maar tot stekens toe erger werd, heb ik vele jaren last gehad. Bezoeken aan verschillende artsen en veel experimenteren met cremes en zalfjes hebben niets geholpen. Wat WEL hielp was de tip van een oude dame: VASELINE. Door de armen daarmee regelmatig dik in te smeren (en ook al is het soms moeilijk: niet te krabben) is de kwaal zo goed als verdwenen.
    Inmiddels ben ik ook overgegaan op het gebruik van vloeibare wasmiddelen i.p.v. poeder en m.i. heeft dit eveneens een gunstige uitwerking gehad.

Trap niet in de praatjes van een reclameman die elk draadje op dit forum misbruikt om zijn eigen bedrijfje aan te bevelen.

Je moet sowieso niet zelf gaan rotzooien met geneesmiddelen. Voor je het weet richt je alleen maar schade aan. Zolang je de oorzaak niet kent kun je niet gaan experimenteren met geneesmiddelen.

Flogiston

Soortgelijke onderwerpen

1. Acne wat kan ik er tegen doen?
    By Jan1993 in forum Huid - gezicht
    Reacties: 7
    Laatste Post: 05-12-16, 06:37
  2. Wat kan ik doen tegen acne?
    By JO in forum Huid - gezicht
    Reacties: 44
    Laatste Post: 15-08-16, 11:50
  3. Wat doen tegen oorontsteking?
    By Mirella in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 52
    Laatste Post: 26-10-13, 21:42
  4. Wat kan ik doen tegen een kromme rug?
    By martie in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 7
    Laatste Post: 25-09-11, 20:24
  5. Wat kan ik doen tegen een zwetende kont?
    By hilking in forum Transpiratie
    Reacties: 3
    Laatste Post: 25-04-08, 17:13