Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Eiceldonor

  1. #1

    Standaard Eiceldonor

    Hallo,

    Ik ben geregistreerd eiceldonor en alles alles nu eidnelijk goed gaat dan kan ik begin volgend jaar voor een koppel dat ik leerde kennen via internet (en waar ik nu toch wel een goed vertrouwensband mee heb) eicellen doneren.

    Zijn er hier nog mensen die die stap hebben gezet om eicellen te doneren en die hun ervaring met mij willen delen?

    Alvast bedankt!

  2. #2
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Eiceldonor

    Amai Pruts, ik heb respect voor jou dat je dat wil doen echt hoor. Ik heb er wel geen ervaring mee maar dat is echt chapeau dat je dit wil doen voor iemand die geen kinderen kan krijgen
    Leef vandaag, morgen komt wel

  3. #3

    Standaard Re: Eiceldonor

    Ik wist al niet meer dat ik dit gepost had. Ondertussen heb ik eicellen afgestaan een paar maanden terug. Dit was eigenlijk een heel goede ervaring. Ik raad het veel vrouwen aan!
    Ik heb er geen hinder van gehad.

    Xx

  4. #4
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Eiceldonor

    jij bent echt het beste wat een koppel met een kinderwens kan overkomen..... spijtig ben ik er wel al wat te oud voor..... anders direct
    Leef vandaag, morgen komt wel

  5. #5

    Standaard Re: Eiceldonor

    Hallo Pruts,