Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

  1. #1

    Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Lid sinds
    12-09-2002
    Locatie
    Nijmegen
    Posts
    2.676
    Dagboek berichten
    2

    Arrow Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    Een nieuw jaar is weer begonnen enwel 2011. Daarmee sluiten we het jaar 2010 af en kunnen we daarop terublikken. Heb jij een goed gevoel over het afgelopen jaar of heb je veel downs gekend? Er zijn vast ook momenten geweest die in je geheugen gegrift blijven, leuke en minder leuke.

    Deel hieronder jouw terugblik op 2010!
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

  2. #2

    Standaard Re: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    Leontien ...ik kan terug blikken op een heel bijzonder jaar ......eeeeen jaar met veel liefde en geluk ...het geeft mij een blij gevoel .....en als alles goed gaat ....gaaaaik over twee maanden ....samen wonen met mijn kanjer ....ik spring in het diepe.......ik ga er voor !!!!!!...maar als je geen sjit in je leven hebt mee gemaakt .....kun je ook geen geluk ervaren ......toch...????...het is zoals het is ....is ...

    Wie zichzelf helemaal aanvaardt zoals zij is ......staat heel sterk in het leven .
    Liefs ...leve knufff...mammalou

  3. #3
    essie79
    Guest

    Standaard Re: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    Het was voor mij een jaar met vreugd. Na een nieuwe donor te hebben gevonden was ik bij poging 2 zwanger. Met de pogingen van mijn andere donor erbij was het poging nummer 13. De kwaaltjes hebben het wel een aantal weken flink moeilijk gemaakt, met alle traantjes vandien. Ook dit jaar het verdriet dat ik maar niet zwanger kon worden bij mijn vorige donor. De schrik dat mijn vader erg ziek werd en naar het ziekenhuis moest voor het eerst in zijn leven. De vreugd om bij hem te zien dat hij opa wordt. Ik ben precies 10 dagen na zijn 65ste verjaardag uitgerekend. O, wat is hij trots. Mijn moeder die hoopt op een kleinzoon. Zaterdag zullen we het hopelijkw weten. De bezorgdheid om mijn beste vriendin die een postnatale depressie heeft. Mijn liefde en trots voor haar kinderen waar ik onzettend van hou.....Ja, het is een bewogen jaar geweest. Met veel ups en downs. Verdriet maar ook met veel vreugd om de kleine die ik in mij draag....

  4. #4
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    het is voor mij een fantastisch jaar geweest!
    als 2011 ook zo wordt teken ik ervoor

  5. #5

    Standaard Re: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    aan leontien,buiten wat rugklachten mag ik van het voorbije jaar zeker niet klagen,als 2011 even goed wordt is het voor mij zeker in orde.groetjes nog.

  6. #6
    janenbea
    Guest

    Standaard Re: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    beste leontien,

    201 zeker geen slecht jaar, zeker nu eindelijk de pijnbestrijding serieus gaat worden aangepakt via ruggenmergstimulatie. hoop daarom dat 2011 nog beter wordt nu 17 januari de behandeling gestart wordt.

    jan

  7. #7
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    Ook voor mij was het jaar 2010' een super jaar. Is niet een jaar dat ik geen gezondheidsproblemen had, maar tegen het jaar 2009' had ik meer pech. Moest toen geopereerd worden aan mijn tenen, toen ook in de kliniek beland met een anafylactische shock. Nee het jaar 2010' is een heel mooi jaar geweest is ook het jaar waar ik het ja woord heb gegeven, dat was een van de mooiste dagen van mijn leven.
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk


    Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

  8. #8

    Standaard Re: Stelling: Ik kan tevreden terugkijken op het jaar 2010

    Helaas was 2010 voor mij een bewogen en ellendig jaar in alle opzichten...ik ga er niet over vertellen want dat brengt mij geen vreugde...
    Desalniettemin kijk ik reikhalzend uit na een beter/gezonder/ en liefdevoller 2011 voor mij èn mijn familie en vrienden uiteraard!....ach dat kan al gauw na zo'n ellendig jaar toch....
    Proost: op alles wat wenselijk is... èn voor iedereen op MediCity

    ps: Leontien: Al het goede voor jou en je gezin....Liefs van Elisabeth
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Stoppen met roken op 01-01-2010
    By ikke64 in forum Roken
    Reacties: 166
    Laatste Post: 17-07-12, 23:07
  2. Verwachtingen en voornemens voor 2010
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 6
    Laatste Post: 06-12-10, 15:14
  3. Ik ben tevreden over mijn uiterlijk
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 31
    Laatste Post: 14-05-10, 10:56
  4. Het meest tevreden met een beetje overgewicht - Blik op Nieuws
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-12-09, 22:20
  5. Veranderingen basispakket 2010 (NL)
    By Luuss0404 in forum Zorgverzekeringen en mutualtiteit
    Reacties: 0
    Laatste Post: 25-11-09, 17:56