Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Te hoge bloeddruk,wie weet dit?

Standaard Te hoge bloeddruk,wie weet dit?

Hallo Allemaal

Mijn vraag is, ik heb al jaren te hoge bloeddruk,ik gebruik ook al jaren selokeen100zoc,op zich geen probleem mee,alleen bleef de bloeddruk te hoog,ik kreeg in augustus lisinopril erbij 2xdaags 10mg,maar nog te hoog,dan maar 2xdaags 20 mg,nou ik ben sinds ik die gebruik niet goed.
    Ik plas weinig of moeilijk,had ik nooit,ik ben duizelig en word steeds niet lekker in mijn hoofd,en dan niet omdat de bloeddruk laag is of zo hoor,want zo laag is die ook weer niet,en ik heb buikpijn ,en in de leverstreek een opgeblazen gevoel,ik heb het idee dat het van die lisinopril is,
    Herkend iemand dit,of heeft iemand ervaring met lisinopril.Ik heb gisteren bloed laten prikken voor de nierfunctie,maar dat duurt een paar dagen.
    Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen.

Groet Elis.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Te hoge bloeddruk,wie weet dit?

Hallo Elis,

Hoe is het nu?
    Ik heb op internet verschillende reacties gelezen over lisinopril en de meeste zijn negatief omdat men zich moe, ziek, lusteloos voelt en niet meer helder kan denken etc. en volgens de bijsluiter zijn duizeligheid, maagklachten en een verminderde nierfunctie zelden een bijwerkingen moeheid zeer zelden...
    Beperkt gebruik van zout en verzadigde vetten, niet roken, bewegen en beperken van stress zijn in elk geval natuurlijk manieren om een hoge bloeddruk te verminderen...
    Hopelijk voel je je inmiddels wat beter!

Lieve groet Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

1. Te hoge bloeddruk
    By gracia in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 22
    Laatste Post: 17-06-16, 13:49
  2. Hoge bloeddruk - Artikel
    By Agnes574 in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 1
    Laatste Post: 01-12-10, 03:04
  3. Fibromyalgie,Schildklier,Hoge bloeddruk?
    By yvoger in forum Algemeen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 10-09-10, 09:58
  4. Hoge bloeddruk is erfelijk - Parool
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 11-05-09, 21:20
  5. 'Hoge bloeddruk bij zwangerschap riskant' - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-07-07, 20:50