Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Geachte Beheerder

Marie
    Guest

Standaard

Geachte beheerder van dit forum.
    Heowel ik bij mijn profiel aangeef dat ik ingelogd wil blijven, moet ik toch elke keer opnieuw inloggen.

Dat is bijna nog ergerlijker dan die vervelende popup.

:angry:

Standaard

Hallo Marie,

Het forum herkent je aan de coockie op je computer. Als je een aantal dagen niet op het forum bent geweest of als je computer geen coockies accepteert, dan blijf je inderdaad niet ingelogd. Ook het legen van je coockie map op je computer kan ervoor zorgen dat het forum je niet meer herkent.

De popunder is trouwens nodig om dit forum te betalen en hij verschijnt maar één keer per sessie

Groeten,
    Jeroen

Guest
    Guest

Standaard

Beste Jeroen.

Ik kom een paar keer per dag ff binnen wippen hier.
    Ik heb vandaag nog geen cookies verwijderd.
    Op andere fora waar ik kom heb ik dit probleem niet

Vanmorgen moest ik opnieuw inloggen om dit draadje te kunnen openen.
    Toen ik later kwam kijken of er al reactie was stond ik prompt weer uitgelogd.
    Nu kom ik opnieuw en sta weer uitgelogd.
    In het profiel, dat ik voor de zekerheid nog maar weer eens gechecked heb, staat ja bij cookie bewaren.

Sinds je het forum een nieuwe outfit hebt gegeven blijf ik niet meer gelogd.
    Daarvoor was dit probleem er niet.

Marie

Standaard

Heb je deze site in je favorieten staan? En zo ja, onder welk adres? Check even of dit onder het adres http://www.medicity.nl is en bijvoorbeeld NIET onder http://www.medicity.nl/gezondheid of iets dergelijks...

Groeten,
    Jeroen

Marie
    Guest

Standaard

eeeeeh en nu kom ik dus wel gelogd binnen terwijl ik me niet ingelogd had.
    hahaha
    snap er geen bal van.

Marie
    Guest

Standaard

Aha ik heb het.
    wat je zegt klopt.
    Als ik op forum inlog ben ik onbekend klik ik dan op vernieuwen dan ben ik wel bekend

er zit inderdaad verschil in de url.
    Bedankt voor het meedenken.
    Ik heb het veranderd h34r:

Standaard

graag gedaan :lol:

Premium Account

Standaard Re: Geachte Beheerder

Ik ben nieuw op dit forumen ik wil weten hoe ik het snelst kan controleren of ik reactie`s heb gekregen.
    albertus.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Standaard Re: Geachte Beheerder

@ Albertus,

Je kunt zelf instellen of je email wilt ontvangen bij iedere geplaatste bericht in topics waar jij gereageerd hebt. Dit kun je doen door naar je profiel te gaan, dan naar instellingen en naar wijzig opties.

Als je iets naar beneden scrollt zie je: Standaardmodus voor abonnementen op onderwerpen. Hieronder zie je een balkje waarin je de optie kunt kiezen. Kies in dit geval voor de gewenste optie, je kunt kiezen voor geen, direct, dagelijks, wekelijks en niet abboneren. In jouw geval zou je dus directe e-mailnotificatie kunnen kiezen, in dit geval krijg je email wanneer iemand gereageerd heeft in een topic waar jij ook in hebt gereageerd.

Hoop dat dit een beetje duidelijk is!

Groetjes Sylvia

Soortgelijke onderwerpen

1. Evitalien beheerder van het Voeding Forum
    By Janneke in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-04-13, 09:48