Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Wil meer keer klaarkomen

  1. #1

    Standaard Wil meer keer klaarkomen

    goedemiddag
    zit met het volgende probleemals ik ben klaargekomen wat heftig is
    wordt mijn penis slap en duurt het soms lang voordat ik weer erectie heb
    en als ik hem dan heb kom ik niet klaar voor een 2e keer
    ik zit daar best wel mee .
    wat ken ik daar aan doen zijn er tips of truukjes voor

    mvg aappie

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Wil meer keer klaarkomen

    Hallo Aappie,

    Dat een man maar 1x kan klaarkomen is vrij normaal. Het komt maar héél weinig voor dat een man zijn penis stijf kan houden en nogmaals kan klaarkomen.

    Ik zou me hier dus geen zorgen over maken, en zover ik weet is er ook niet echt een tip/truc zodat je wel meerdere keren achter elkaar kunt klaarkomen. Als je langer zou willen genieten zou je kunnen proberen om je ejaculatie een paar keer uit te stellen, maar wanneer je daarna echt klaargekomen bent houdt het vaak wel op en wordt de penis weer slap.

    Groetjes Sylvia
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3

    Standaard Re: Wil meer keer klaarkomen

    hallo aappie, als je nou bent klaargekomen, ga je gewoon even lekker plassen je neemt wat te drinken met je vriendin, als je rookt neem je een sigaretje, daarna bekijk je jou vriendin die ga je eens lekker verwennen, beetje likken ofzo, en voor je het weet heb je een lul van eikenhout en kan je weer verder, en hou je niet bezig met het klaarkomen van jouzelf maar probeer je vriendin helemaal gek te maken, geloof mij nou, als jij dat doed, lukt het zeker nog een keer.

    nou succes.

  4. #4

    Standaard Re: Wil meer keer klaarkomen

    hoi aappie ,een erectie kan wel daarna ,maar klaar komen moet hij toch weer ff opgeladen worden ,de meeste krijgen dat niet voor elkaar hoor ,gr luna

  5. #5

    Standaard Re: Wil meer keer klaarkomen

    Hoe oud ben je? Toen ik jong was (20-30) lukte het nog om na twee uur opnieuw klaar te komen. Gewoon sigaretje roken, glaasje wijn drinken, strelingen en liefkozingen en na 2 uur lukt het. Na mijn dertigste veranderde dat. Nu ben ik blij als ik de volgende ochtend bij mijn vriendin of minnares nog klaar kan komen. Soms lukt het soms niet, maar er kan wel flink en lekker gevreeën worden. Is dat niet belangrijker dan wel of geen kwakje?

Soortgelijke onderwerpen

  1. Ik word 2 keer in de maand ongesteld :S
    By Men0oOtje in forum Menstruatie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-12-10, 18:00
  2. Reacties: 2
    Laatste Post: 01-03-10, 19:07
  3. 2 keer per maand ongesteld
    By ceeyou in forum Menstruatie
    Reacties: 16
    Laatste Post: 27-10-09, 08:54
  4. Na klaarkomen wil hij niet meer omhoog
    By tijnen in forum Mannen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 20-10-09, 00:52
  5. Tien keer levenslang in 2006 - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 01-01-07, 10:10