Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Sperma

  1. #1

    Standaard Sperma

    Het is mij de laatste maanden opgevallen dat er in mijn sperma een zwarte substantie zit. Ik heb het niet over een kleine hoeveelheid maar meer zwart dan wit.

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Sperma

    Hoi EricSoemers,

    Heb je zelf de laatste tijd iets gemerkt wat dit zou kunnen verklaren? Bijvoorbeeld een ander soort medicijn? Ik denk dat er bij jou wat bloed meekomt in je sperma, oud bloed wordt donker van kleur. Ik zou je in ieder geval adviseren om even een bezoekje aan je huisarts te brengen, dit soort dingen klinken nooit erg gezond!

    Succes!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Sperma

    Ik zou ook zeggen, probeer het eens in een potje te doen en neem het mee naar de HA dan kan hij het opsturen naar het labo voor onderzoek en weet je direct wat er mis is of niet mis is. Je kan zo'n potje kopen bij de apotheek of er 1 gaan vragen aan je HA, die hebben dat toch altijd in stock, allé de mijne toch
    Leef vandaag, morgen komt wel

  4. #4
    Premium + Account ikke64's Avatar
    Lid sinds
    05-03-2009
    Locatie
    Weurt bij Nijmegen
    Posts
    999

    Standaard Re: Sperma

    Bloed is het meest waarschijnlijk inderdaad. Als je een monster wil laten onderzoeken, neem dan van tevoren contact op met de HA. Deze kan aangeven op welk manier je het monster dient aan te leveren. Zoals in een speciaal potje, op een speciaal tijdstip, op zelfs op een speciale plaats, (lab, ziekenhuis ed)
    Het bloed moet erens vandaan komen en is zeker de moeite waard om te laten onderzoeken. Natuulijk weet ik niet hoe oud je bent, maar als je al wat ouder bent kan het wijzen op prostaat problemen. Laat het in ieder geval onderzoeken, want uit je woorden concludeer ik dat het al wat langer duurt en bij elke zaaklosing het geval is.

    Succes er mee. Ikke
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

  5. #5
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Sperma

    Ikke heeft gelijk!

    Vraag aan HA wanneer je het best een staal neemt; s'morgens/nuchter/voor- of na je ochtendplas etc...

    Sterkte!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

  1. Waterige Sperma
    By calamiteit in forum Mannen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 16-08-13, 16:54
  2. Sperma
    By snoezie in forum Mannen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 11-04-10, 17:24
  3. Sperma pijnlijk?
    By Enna in forum Vrouwen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 27-11-08, 20:00
  4. Sperma
    By n_nijntje in forum Vrouwen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 09-06-08, 07:25
  5. Weinig sperma
    By silvia in forum Mannen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 22-11-06, 19:13