Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Staaroperatie

Betjevorst
    Guest

Standaard Staaroperatie

Beste lezer,

Na mijn staaroperatie (nu drie weken geleden) heb ik constant een glinstering in mijn oog. Het is net of ik door een vochtdruppel kijk en dan glinstert en trilt mijn oog de hele dag. Vooral wanneer ik 's morgens opsta en in het daglicht of licht kijk. Het is net een trillende t.l. buis die aan het stuk gaan is. Is dit normaal en hoe lang gaat dit duren voordat het weg is? Gelukkig heb ik er 's avonds minder last van....met name als ik t.v. kijk.

met vriendelijke groet
    Els van de Vorst

Betjevorst
    Guest

Standaard Re: staaroperatie

Citaat Origineel gepost door Betjevorst Bekijk Post
    Beste lezer,

Na mijn staaroperatie (nu drie weken geleden) heb ik constant een glinstering in mijn oog. Het is net of ik door een vochtdruppel kijk en dan glinstert en trilt mijn oog de hele dag. Vooral wanneer ik 's morgens opsta en in het daglicht of licht kijk. Het is net een trillende t.l. buis die aan het stuk gaan is. Is dit normaal en hoe lang gaat dit duren voordat het weg is? Gelukkig heb ik er 's avonds minder last van....met name als ik t.v. kijk.

met vriendelijke groet
    Els van de Vorst
    Graag antwoord op mijn vraag

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Staaroperatie

Sorry,

Soms duurt het even voor de juiste persoon online is en je advies kan geven.
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Standaard Re: Staaroperatie

Citaat Origineel gepost door Betjevorst Bekijk Post
    Beste lezer,

met vriendelijke groet
    Els van de Vorst
    Beste Els,
    Ik ben gisteren naar het oogziekenhuis Rijswijk gegaan omdat de optien staar had geconstateerd.

Ik moet dus ook geopereed worden en kreeg een folder mee met daarin evt.complicaties.
    Daar in word beschreven en ik citeer: het zg. cystoid macula oedeem, een vochtophoping in het netvlies die zich korte of langere tijd na de operatie kan voordoen. De behandeling hiervan bestaat uit speciale oogdruppels en soms injecties bij het oog. Ik hoop dat je hier wat mee kan doen of ga anders even terug naar de oogarts. sucses, Gerard