Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Eetbuien

  1. #1

    Standaard Eetbuien

    hallo,

    Ik heb een vraagje, wie heeft goede adviezen m.b.t. eetbuien. Ik word er helemaal gek van, ik denk de hele dag aan eten. Als ik de kans krijg is het proppen en proppen. Wij hebben een kinderwens, dus ik heb een goede reden om niet veel te eten, aangezien ik veels te dik ben en ivm evt zwangerschap beter af kan vallen en toch lukt het niet .

  2. #2
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Eetbuien

    Tip;
    Iedere keer als je trek krijgt 2 of 3 grote glazen water drinken of soep of een shake (gezonde!)..
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  3. #3
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Eetbuien

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me de afgelopen dagen ook heb laten gaan ... wel gezonde dingen gegeten, maar vééls te véél... nu drink ik water,water,water en nog 's water en heb ik géén honger!! Ook veel thee drink ik... is lekker en neemt m'n honger weg!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  4. #4

    Standaard Re: Eetbuien

    ik weet niet goed of ik hier goed zit met mijn vraag .
    ik heb al een paar weken geen eet maar echt(vreetbuien)ik blijf eten ,en als ik goed gegeten heb ,heb ik een uur later weer honger .ik ben niet zwanger mijn schildklier werk al jaren traag heb ik medicijnen voor ,iemand een idee waar dit vandaan kom en nog beter hoe ik er af kom

Soortgelijke onderwerpen

  1. Reacties: 0
    Laatste Post: 15-08-10, 21:41
  2. Eeuwige eetbuien
    By Don'tLetMeGetMe in forum Overgewicht
    Reacties: 12
    Laatste Post: 09-05-09, 18:21
  3. Biscuitje voorkomt eetbuien - NU.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-03-08, 22:10