Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Spiraal verwijderd!

  1. #1

    Angry Spiraal verwijderd!

    Ik heb meer dan een week geleden mijn spiraal laten verwijderen. Normaal word ik de 1e van de maand altijd ongesteld. Ik ben het nu nog steeds niet. Voel ook geen pijn in mijn onderbuik, iets wat ik normaal wel heb. Is het normaal? Is mijn baarmoeder gewoon een beetje van streek door het verwijderen??

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Spiraal verwijderd!

    Hoi Romy,

    Door het verwijderen van de spiraal kan het dat je hormoonhuishouding wat door de war is. Gewoon even afwachten, bij sommige dames kan het wel een jaar duren voordat de menstruatie weer normaal opgang komt. Meestal duurt het een paar maanden voordat de menstruatie weer helemaal op gang komt.

    Groetjes Sylvia
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3
    Premium + Account ikke64's Avatar
    Lid sinds
    05-03-2009
    Locatie
    Weurt bij Nijmegen
    Posts
    999

    Standaard Re: Spiraal verwijderd!

    Hoi Romy,

    De opzet van een spiraaltje is het huishouden van de baarmoeder verstoren. Soms zitten er zelfs hormonen in. Als je dit weet kun je je voorstellen dat er een herstel periode nodig is. Maar dit geldt ook voor de (pril)pil ed. Dus gewoon wat geduld hebben.

    Gr Ikke
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

  4. #4

    Standaard Re: Spiraal verwijderd!

    Romy: Ik denk inderdaad hetzelfde als Ikke en Sylvia....het lichaam moet even de tijd krijgen om alles weer normaal te regelen, dat gebeurde nu onder invloed van het spiraaltje....als je menstruatie weer op gang komt zal dat altijd een andere dag kunnen krijgen, dat verspringt....als pilslikker wist ik ook altijd exact wannneer je menstruatie komt, dat wordt zo geregeld maar als je dan stopt, dan wordt het anders!!! even geduld hebben denk ik, en je vooral "niet" ongerust maken....bij twijfel je arts raadplegen...sterkte Romy....
    Groeten van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Spiraal
    By justa in forum Anticonceptie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 18-01-11, 13:29
  2. Spiraal
    By zini2007 in forum Anticonceptie
    Reacties: 8
    Laatste Post: 27-08-10, 23:55
  3. Mirena spiraal
    By chanila in forum Anticonceptie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 22-03-10, 20:17
  4. Verwijderd???
    By Riekepiek in forum Helpdesk
    Reacties: 3
    Laatste Post: 18-03-08, 15:54
  5. Plaatsen van een spiraal
    By sue in forum Anticonceptie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 18-06-07, 16:19