Weergeven resultaten 1 tot 44 van 44

Onderwerp: Wat heeft dit voor zin in de mail die je ontvangt..

jjvk
    Guest

Standaard Wat heeft dit voor zin in de mail die je ontvangt..

Gratis mobiel naar keuze en een jaar gratis bellen

Wat doet dit bij een gezondheidssite??

spetter17
    Guest

Standaard Re: wat heeft dit voor zin in de mail die je ontvangt..

Ik weet het niet,maar wat heeft een gsm iets te maken met gezondheid.

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Re: Wat heeft dit voor zin in de mail die je ontvangt..

We zijn een gratis website die niet kan bestaan zonder iets te verdienen. Daarom hebben we reclame staan in onze nieuwsbrief. We kunnen niet altijd reclame vinden die te maken heeft met gezondheid. Echter doen we daar wel ons best voor.

Groetjes, Leontien
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Bedankt voor de uitleg leontine

Ik weet niet waar ik terecht moet met mijn vraag: er heeft iemand bijna drie pagina's reclame gepost op het forum over het afbouwen van paroxetine. Wie kan er voor zorgen dat deze brol er weer af kan? Ik vind geen enkele verwijzing voor een klachtenprocedure.

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Je kunt het idd altijd hier bij de Helpdesk vermelden. Dan wordt er zo snel mogelijk iets mee gedaan. Al een tijd geleden zijn deze reclames verwijderd.
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Standaard Wat heeft dit voor zin in de mail die je ontvangt

Flippi schreef:Het kan natuurlijk wel de aanzet zijn tot het ontwikkelen van technologie die er nu nog niet is vanwege de beperkingen van huidige netwerken.
    Re: Voor 137 miljard euro heeft heel de EU glasvezel

bedankt dat zoekt een stuk makkelijker en inderdaad gelijkende gevonden op internet.
    100 is inderdaad acc.

Ben redelijk nieuw op dit forum, wat moet er met deze post gebeuren?
    Verwijderen?

Groet Gerrit

Dromertj schreef:Ook spiegel ik mezelf heel hard aan anderen. Meestal voel ik mij minder als mijn vrienden of andere mensen. Op de één of andere manier is iemand anders altijd beter als ik.

Heeft er iemand tips voor mij zodat ik het voor mezelf makkelijker kan maken?

Diameter: 20mm
    Gewicht massa:7,7 gram

Hallo,
    wie kan mij vertellen wat voor type loodje dit is? lijkt wel een soort dopje of zegel.
    Het forum aardig doorgespit maar nog geen antwoordd gevonden
    voorkant staat
    100
    5
    Achterkant soort vorm van een stop.

Groet
    Gerrit

Bij mij heeft flubenol gewoon geholpen.
    Het is zeker het proberen waard.

Overigens is dit op de foto een ingetrokken exemplaar.
    Of het nou planaria is of wat anders, in je aquarium wil je hem niet hebben
    Hij heeft wel duidelijk aan andere vorm dan de witte planaria die je meestal zien en ook op de foto van Jaap te zien is.

Ben nou wel erg benieuwd of het een planaria is of wat anders.
    Heb nog niks kunnen vinden op internet.

Dit geld voor alle zaken,

als je meent dat de prijs niet correct is dan spreek je de verkoper aan.

Ebay is maar een platform dat ruimte geeft aan verkopers. Als je regelmatig handelt met dezelfde verkopers kan je dit evengoed buiten het platform doen wat veelal een lagere prijs geeft.

dan zie je er bijna niets van, je moet er voor stil staan om het goed te zien. een maat van me is er wel eens mee bezig geweest, maar die kon wel aardig spaken, had ook een wieltje over 6 gespaakt, dan weet je helemaal niet wat je ziet

Ik zit nog eens naar die staart te kijken maar mis toch wel de twee puntjes die de denisonii daar heeft. Ik ben al naar allerlei barbelen en afbeeldingen aan het zoeken maar het zit er nog niet bij.

Klopt idd,planaria heeft die kopvorm.
    Heeft deze niet, dus dan zal het geen planaria zijn maar een andere platworm.
    Bij mij had ik er toen waar je de eitjes van zien kon in het lichaam

Het gaat onder tusen alweer een stuk beter. Ik vind het wel moeilijk om aan te geven of ik verandering merk en als ik verandering merk, weet ik niet of dit door neuro komt of door iets anders. Ik heb besloten om door te gaan met neuro, omdat het volgens de metingen wel effect lijkt te hebben en op de lange termijn weet ik pas echt of het wat geholpen heeft.

Bedankt keukenprins.
    Misschien moet ik ze live gaan zien, dat gebeurt binnenkort. Een puntius denisonii ken ik namelijk wel goed en nu ik er naar kijk denk ik dat je misschien wel gelijk hebt. In ieder geval over de linker van die twee. Zou de rechter nog een andere soort kunnen zijn?

Heeft iemand daar een idee over?

Beetje lastig te zien.
    Maar de maanvis is duidelijk.
    Die zilvere visjes met zwart bij de staart zijn moenkhausia sanctaefilomenae
    Die 2 links is wat lastig te zien maar zouden Puntius denisonii kunnen zijn al hebben ze dan wel weinig kleur.

Ik zie er nog wel iets van een stuiver in, althans wat het soort kruis betreft.
    Voor de rest zal het lastig worden.

grts,
    Jelle

Bijzonder. Nog nooit eerder gezien. Ik heb wel eens met een nieuwe zending slakken soort vlooien meegekregen maar die waren snel verdwenen als voer voor de vissen

Hoi mensen,

Ik zit met een probleem, ik heb al eerder een bericht geplaatst op dit forum en hierin was ik erg in de war over de dood. Dit is opzich wel genezen, komt af en toe wel terug maar niet erg.

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen dus ik ga mijn best doen om het verhaal zo goed mogelijk te vertellen en mijn probleem zo goed mogelijk duidelijk te maken.

Ik ben altijd al een beetje filosofisch geweest in het leven, alleen heb ik dit altijd een beetje onderdrukt omdat het me bang maakte. Zoals ik al eerder vertelden heb ik een angst oor de dood gehad en daar echtbijna obsessief over nagedacht en natuurlijk veel gelezen. Dan ontkom je niet aan de filosofie vragen en aspecten die voorbij komen, ik kreeg er opzich wel een beter gevoel van, want het heeft mijn probleem nu wel grotendeels opgelost. Gaande deze weg ben ik dus vragen en stellingen tegengekomen die mij dus ongeloofelijk angstig maken, omdat ik er gewoon met mijn hoofd niet bijkan. Ik ben vragen en stellingen zoals dit tegengekomen:

Er bestaat geen realiteit/alles is een illusie
    Er bestaat niet iets zoals vrije wil
    Is alles wel echt?teruggekoppeld aan de eerste vraag
    Feiten bestaan niet
    Tijd bestaat niet
    Bewustzijn bestaat niet
    Alles is al eens een keer gebeurd

Ik heb over al deze onderwerpen wat gelezen in de hoop er wat meer van te begrijpen zodat ik er mee om kan gaan. Het heeft avanrechts gewerkt. En ik snap niet dat ik de enige ben die voor dit soort vragen of stellingen bang is, want volgens de filosofie vooral de pessimitische filosofen is alles dus gewoon allemaal maar nep en besta ik eigenlijk niet eens en leven wij allemaal in parallele multiversums met 10 dimensies, waar dus iemand exact zoals jij een andere belissing maakt en dus een totaal ander leven lijd, en dan komt er ook nog eens bovenop dat alles dit al eens een keer gebeurd is.

MIJN VRAAG
    -he relativeren mensen dit als ze deze stellingen tegenkomen en erin verdiepen en erachter komen dat het wel eens de waarheid zou kunnen zijn.total mindf
    -Hoe relativeren filosofen dit en hoe leven deze mensen, want volgens mij moet je zwaar depressief zijn wil je continu met dit soort gedachtes geconfronteerd worden.
    -Hoe leer ik hiermee om te gaan zonder er een angst voor te hebben die zo erg is dat ik gewoon soms niet meer wil leven..

Gegroet,
    Een man die graag wilt leven, maar het gewoon niet weet hoe hij dat moet doen in deze wereld en met welke insteek/geloof.

Ik vond het eerlijk gezegd lastig te lezen, daar heb ik normaliter niet veel last van.

Een paar vraagjes,

Hoe zou de coaching eruit zien? Want je geeft aan dat je al eerder mensen gecoached hebt op sociale vaardigheden en dan op contact met vrouwen in het bijzonder. Het is mij niet helemaal duidelijk of de nieuwe groep anders gecoached gaat worden. Bovendien, wat is je doelgroep van dit onderzoek, depressieve mannen die succes met vrouwen willen?

Ik vraag mij ook af hoezeer dit een kip en ei verhaal is, wat kwam eerder. MAar daar is jullie onderzoek voor neem ik dan aan. Ik denk wel dat je een samenhang gaat vinden, maar het lijkt mij sterk dat enkel de afwezigheid van succes met vrouwen leidend is voor de depressie.. Iemand zal vast zich beter voelen, waarschijnlijk ook door het toegenomen zelfvertrouwen. Of dit genoeg is om een significant effect te hebben op je depressie?

Misschien ook handig om te melden waar stad de coachingsessies plaats gaan vinden en hoeveel sessies van hoeveel uur men kan verwachten.

Bovendien doet een grammatica check wonderen voor een professionele uitstraling, aangezien je aangeeft ook internationaal bezig te zijn geweest. Geef ik het nog de voordeel van de twijfel mits je niet Nederlands bent.

Bedoel het allemaal als constructieve feedback

Ik heb er zelf ook eens een tijdje mee gereden ...iets meer dan een jaar dacht ik.
    En ik vond ze wel fijn rijden.. eigenlijk nooit problemen mee gehad op een gebroken spaak na.Je hebt eigenlijk wat meer vering in je wiel zitten.En als je ergens vanaf springt kan je wel een wrijvingsgeluidje horen van de spaken die langs mekaar wrijven.Ik vond het er altijd wel geil uitzien.
    Maar ik weet niet of de fietsenmakers dit nog willen doen,want het kost nogal wat tijd.Daar liep ik tegenaan toen ik het nog een keer wilde doen. Ik had trouwens er DT Revolution spaken voor genomen.

Ziet er wel stoer uit vind ik, maar hoe goed valt het te combineren met schijfremmen en hoe bereken je ooit de lengte van een spaak? Trial and error?

Hallo allemaal,
    met spoed ben ik op zoek naar de titel van het album met de volgende illustratie:
    - Een plaatje van een hond die een kar voortrekt waarin Suske & Wiske zitten; de hond wordt via een hengel een worst voorgehouden en maakt zodoende vaart.
    - De hond heeft een heel klein rolletje en komt --- volgens mij --- slechts op een paar plaatjes voor maar die plaatjes hebben wel zoveel indruk op mij gemaakt dat ik, toen ik ze voor het eerst zag, pas echt begreep wat een vette worst voorhouden betekent.
    - Het album is wat ouder en is volgens mij getekend in een stijl die lijkt op die van het album De Dolle Musketiers.
    - De hond is een beetje een woeste hond en is zeker niet aardig. Hij is geen vriend van Suske & Wiske en wordt duidelijk voor een karretje gespannen.

het is voor een televisieprogramma van de RVU, de educatieve omroep in Hilversum, NL.

Hoop dat iemand van jullie mij hieraan kan helpen
    dank en groet,
    marieke hermans

Het is weer bijna het einde van het jaar en traditie getrouw is het een tijd van terugkijken. Nou kijk ik zelf altijd graag terug op de leuke dingen. De goede herinneringen die dan alsnog weer een glimlach op mijn gezicht toveren. Elk jaar heeft nare momenten maar ook hele leuke momenten. Koester de mooie momenten denk ik dan altijd.

Wat was jouw mooiste moment ? Jouw leukste dag ? Wat deed je toen of wat gebeurde er dan ?

Zoals jullie weten hebben we vandaag afscheid moeten nemen van onze ex-voorzitter Nico van Oostveen. Hoewel dit natuurlijk uiterst verdrietig was en zeker voor Anneke, Michael, Ferdy en Natasja en alle verdere familie vrienden en kennissen, zat er ook een gouden randje om deze donkere wolk........

Wat hebben jullie als clubleden iets geweldigs laten zien Ieder die vrij kon krijgen of voor wie het haalbaar was, is geweest en heeft Nico de laatste groet gebracht en eer bewezen. Velen hebben er uren voor op de motor gezeten of zijn van ver gekomen met de auto.

Zelden heeft me iets zo geraakt als wat we vandaag gezien en gehoord hebben.

Een haag van 35 stationair draaiende motoren die, toen Nico in het midden gebracht werd, hun motor lieten bulderen, was een hartverwarmend en overweldigend moment.

Dank jullie wel voor het feit dat jullie Nico en zijn nabestaanden, de steun kwamen brengen die men nodig had.

Wat ben ik trots op jullie en wat mogen jullie trots zijn op elkaar.

Nico zou ervan genoten hebben, zeker weten

Anneke, Michael, Ferdy en Natasja, dank jullie wel dat we van jullie bij het afscheid van Nico mochten zijn, die voort blijft leven in onze harten.

Veel sterkte de komende tijd, waarin ik hoop dat ook veel fijne herinneringen voorbij zullen komen................

Michel Risseeuw

Voorzitter AFCN

Mijn ervaring met hulpverlener is iets anders dan voorgaande reacties. Het verschil is dat ik zelf hulpverlener ben, ik ben social worker, maatschappelijk werk-sociaal pedagogisch hulpverlener.
    In mijn werk denk ik niet graag in hokjes, een stempel is voor mij niet het belangrijkste, het is slechts een gebruiksaanwijzing die in sommige gevallen handig kan zijn maar waar in veel gevallen van afgeweken moet worden.

Elke mens is anders, dus elke mens met een bepaalde diagnose ook. Natuurlijk kunnen er overeenkomsten zijn en kan je opgedane kennis en handigheidjes aandragen. Hetzelfde geldt voor de voorgeschiedenis en onderzoeken, ik neem ze mee maar het is niet het belangrijkste in mijn visie en benadering.
    De mens achter de diagnose is het belangrijkste, ik kijk graag naar overeenkomsten en naar een persoonlijke benadering die bij die unieke individu past.

Volgens mij is dit wel meer een visie van de wat jongere generatie hulpverleners maar natuurlijk zitten er bij de oude garde ook mensen die wat minder in diagnoses denken en een meer persoonlijke benadering hebben.

Heb mijn waterwaarders nu laten testen. Fosfaat was erg hoog nu normaal niveau en ph laten zakken naar 6,8. KH naar 5. Zouden de algen evt. Vanzelf moeten verdwijnen? Voeding die er in zat was prima. Wat uit test bleek

Sinds 2 weken is er terug een kaamlaag. De oorzaak is dat er bijna geen doorstroming meer is in het filter. Na het openen van het filter zag ik een soort alg in de grove filterspons. Het vorig onderhoud was de eerste week van januari 2019. Hoe kan een alg groeien in een donker filter die in een donkere kast staat of is dit geen alg? Het zit vast en is niet uit te spoelen. Ik moest een nieuwe spons steken.
    Wat kan de oorzaak hiervan zijn want het aquarium is algvrij?
    Het filter slipt dicht hierdoor, wat kan ik eraan doen?
    Veel dank Luc.

Hoi Merel,
    allemaal heel erg frustrerend Vooral ook, dat er kennelijk geen verhaal is, met kop en staart.
    Dat praten niet genoeg helpt tegen angst, paniek en depressie, dat komt wel vaker voor. Vraag mij dan niet, waarom iemand dat dan blijft aanbieden, zeg dan gewoon:Je bent welkom voor wat steun, meer kan ik niet. Dan heb jij ook duidelijkheid: de mogelijkheden zijn beperkt, verwacht niet te veel van deze psych.
    In elk geval voor angst en paniek gelden, dat ze niet te beteugelen zijn dmv. praten, logisch nadenken en andere beta golf achtige dingen. Angst komt uit je limbische systeem en dat is wel degelijk, ook door een psycholoog te beinvloeden, maar dan dmv. een techniek als hypnose of emdr.
    En van depressie is bekend, dat mensen vaak na hetzij dingen als een ingrijpende gebeurtenis of trauma, hetzij na of: tijdens een periode met veel stress depressief worden. Alleen het etiket dit is depressie en dan een AD kan verlichting geven - maar de oorzaak aanpakken heeft meer zin.

Bij dit soort wielen worden dus spaken echt gevlochten ik vind het er zelf wel leuk uit zien.

Rinse

1 spaak recht. dan daar een ander omheen gedraaid.
    bijv.

Ik ben er niet echt wat mee opgeschoten. Het is moeilijk te zeggen of het daardoor komt of niet. Dat wist ik zelf ook al. Heb het idee dat ik heen en weer geslingerd wordt tussen neuro en mn psycholoog. Neuro verwijst me naar mn psycholoog en mn psycholoog verwijst me naar neuro. Ik heb dit nu aangegeven bij mn psycholoog en nu gaat die contact opnemen met neuro. Ik weet niet of ik daar wat mee op schiet en er zal wel een hoop tijd overheen gaan, voordat er eindelijk iets gebeurd.

Opeens kreeg ik deze soort alg in mijn javamos. Het viel me op dat ik dit kreeg na het voederen van diepvriesvoer de dag daarna zou dat kunnen? Hoe kom ik er vanaf. Heb enkele dagen geleden mijn CO2 ook iets opgevoerd.

ik zou kijken of je ergens een berg garnalen vandaan kan halen voor weinig. Staat leuk in het aquarium en is meteen levend voer voor de discussen.
    Ik doe niet anders. ik ga 3 weken op vakantie en niemand geeft bij mij de vissen te eten.
    de garnaaltjes zijn dan wel flink gereduceerd als je terug komt, maar dat vult zich vanzelf weer aan.

voerautomaat met granulaat heeft geen zin, eer ze dit een beetje accepteren ben je zo een paar maanden verder.

Block : Het bewijst gelukkig dat het gezond verstand op dit forum de plak zwaait.
    Ik wil toch nog even iets toevoegen, want ik voel me echt niet goed bij heel de hetze die er ontstaan is.

Waar ik me echt ongerust over maak is de uitspraak van de hoofdredactie. Wat bedoelen ze in "G"odsnaam met de "journalistieke normen" van de VRT Nieuws? Volgens mij heeft een journalist de taak om objectief de samenleving, en de gebeurtenissen daarin, op een duidelijke manier te rapporteren. Dat is de enige norm die in goede berichtgeving mag gelden.

Ongeacht de inhoud en de feiten, moeten alle aspecten van onze samenleving toch aan bod kunnen komen in elke verslaggeving. Hoe rot ze ook zijn. Hoe kan Jan Modaal zich anders een beeld vormen van die maatschappij. Als we "dit" of "dat" onaanvaardbaar vinden, kunnen we dus duidelijk spreken over censuur, want dan komt er een mening na een objectieve waarneming.

Politici doen soms ook hallucinante uitspraken. Moeten we daar dan ook de journalist, die tenslotte een microfoon voor die hun wezen duwt, afstraffen voor de onzin die die bende verkondigt ?

De foto is niet zo scherp maar ik denk dat het draadalg de kleur is groen is. Kan je wegnemen met een tandenborstel. Als de waterwaarden terug in evenwicht zijn zou dit moeten verdwijnen.

Teveel voedingsstoffen geven geen alg, alleen tekort.
    En alg is altijd een gevolg van teveel licht. Dus zou je moeten gaan dimmen. Dit icm met goed schoonhouden van je aquarium, de wekelijkse waterwissels, hoge CO2 waarden en het juiste voedingsregime zou in de meeste gevallen genoeg moeten zijn.

Nou mooi ja.
    Ziet er nog goed, uit steentje erin en je kan hem dragen.
    ik verwacht niet oud naar ik ben geen kenner.
    mag wel wat aandacht.
    gr wim

Ik geef nooit de ploeg de schuld De kans dat die hem raakt ...

We zochten al een paar uur op een akker in Engeland waar normaal altijd hammered coins vanaf komen.
    Helaas deze keer niet en we besloten naar een volgend veld te gaan.
    Op dat moment kreeg ik een piep in een keihard tractorspoor.
    Ik wilde die laatste piep nog even opgraven maar gaf niet genoeg aandacht aan het pinpointen.

Helaas bleek het dit keer WEL een hammered coin te zijn met onderstaand resultaat

Tweede keer in 20 jaar zoeken dat dit me overkwam, maar het blijft zuur

Geloof me nou maar gewoon Ronald; Rhizogonium dozyanum

Naar mijn evaring zal het geen aquariumplant zijn. Ben benieuwd wat het bij jou gaat worden.

Dag Jon,
    ik hoop dat je ook snel iemand zal vinden. Ik weet echter niet wat ik zelf zou gedaan hebben moest het niet van de eerste keer geklikt hebben. Als je enige ervaringen negatief zijn, kan ik wel begrijpen dat je moeilijk verdere stappen onderneemt.
    Ik heb de indruk dat er veel Nederlanders op het forum zitten. Ikzelf ben van België en werd geholpen door het CGG centrum voor geestelijke gezondheidszorg. Het positieve hieraan is, naast de goede band die ik met psychologe en psychiater heb, het feit dat zij ook onderling dingen bespreken, waardoor er tijdens mijn bezoek meteen ingespeeld kan worden op het probleem. Zij hebben echt mijn leven gered...letterlijk En ik wens zo iemand ook voor jou Jon, want je bent dat waard

Het kunnen zelfs maar zo 2 verschillende soorten zijn.
    Zijn et geen zalmen? klein vetvinnetje voor de staartvin op de rug.
    Eventueel denk ik zelfs aan een Afrikaanse zalmsoort dan, Micralestis bijvoorbeeld gele congozalm.

Rechts achterin zijn idd sanctafilomae roodoog zalmpjes. Plus links onderin een kegelvlekje.... hoe langer je kijkt, hoe meer je ziet

vol verbazing zag ik een plantje uit mijn overloop van mijn filter groeien.

ik heb wel zon donkerbruin vermoeden waar het vandaan komt.
    zo heb ik een jaar geleden een bodembedekker gekocht die hier sterk op leek.
    heb hem nooit aan de groei gekregen en is uiteindelijk dood gegaan.

wat is de natuur toch raar.eerst wil hij niet , en nu groeit hij als kool uit mijn filter.
    het groeit trouwens ook boven op mijn filter boven water

toch heb ik een beetje mijn twijfels of het om dat plantje gaat.
    het heeft namelijk ook wel wat weg van dat onkruid dat men ook wel eens in de tuin tegen komt.

ik vind het in ieder geval geweldig eindelijk een bodem bedekker wat het doet nog even laten doorgroeien en dan een stuk op de bodem plaatsen.
    of kan ik dit beter weg halen omdat het in "no time" mijn hele bak over neemt?
    dat waar onkruid om bekend staat.

wie kan mij vertellen wat het is ?

Soortgelijke onderwerpen

1. Privé mail van Anouk
    By Leontien in forum Helpdesk
    Reacties: 6
    Laatste Post: 26-10-19, 13:28
  2. Wie heeft ook fibromyalgie
    By kampwijf1987 in forum Algemeen
    Reacties: 52
    Laatste Post: 02-01-17, 15:50
  3. Goerdin heeft ook nog een Praktijk voor Gynaecologie in Vlaardingen - Medical facts
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-07-09, 22:20
  4. Privé mail beantwoord, maar mailer bestaat niet meer?
    By PoorTwistedMe in forum Helpdesk
    Reacties: 4
    Laatste Post: 29-03-09, 00:14