Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Medicijn nu al uitgewerkt?

  1. #1

    Standaard Medicijn nu al uitgewerkt?

    Hallo,
    ik zit nu ongeveer 8 weken aan de venlafaxine 75mg. Ik merk wel iets van verandering maar kan niet zeggen wat dat precies is. Maar sinds zaterdag voel ik me opeens weer behoorlijk depressief. Misschien dat het medicijn dus wel wat voor me doet. Ondanks dat ik nog angstig en druk in mijn hoofd ben.
    Maar ik ben nu heel erg bang dat het al uitgewerkt is...Dat ik moet ophogen..maar dat gaat niet omdat ik de bijwerkingen dan niet verdraag.
    Is dit een lecht teken of is het gewoon even een terugval en kan het weer beter worden? HELP

    Ook moet ik binnenkort beslissen of ik met dit medicijn doorga of niet. Ik weet niet wat ik moet doen! Voel me nog angstig en slaap heel slecht en erg druk in mijn hoofd. Maar ik ondernam wel weer meer en zoals ik me nu voel deed het wel wat denk ik.


    alvast bedankt!

  2. #2
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Medicijn nu al uitgewerkt?

    Hallo Mim,

    Sorry voor de late reactie, jammer ook dat niemand anders heeft gereageerd op jou post
    He vervelend dat je niet zoveel voelt van venlafaxine, want meestal na 8 week zou je toch wel verbetering behoren te voelen...
    Ik zou dit overleggen met de psych of huisarts en kijken of je een ander middel kan krijgen wat wel helpt tegen angst en drukte...
    Heb je ook therapie om van je angst af te komen of om rustiger te worden?
    Misschien dat ontspanningsoefeningen je wat rustiger maken?
    Heel veel sterkte!

    Lieve groet, Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

  1. Verslaafd aan medicijn
    By Maryse in forum Algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Post: 15-11-11, 12:16
  2. Medicijn verslaving - Artikels
    By Luuss0404 in forum Algemeen
    Reacties: 19
    Laatste Post: 06-09-11, 23:11
  3. Odorex extra dry uitgewerkt?>over op Syneo 5
    By Markth in forum Transpiratie
    Reacties: 19
    Laatste Post: 23-12-10, 12:49
  4. Roaccutane, medicijn informatie - Artikel
    By Leontien in forum Huid - gezicht
    Reacties: 0
    Laatste Post: 12-03-09, 12:22
  5. Medicijn Protelos soms gevaarlijk - Nos
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-11-07, 21:21