Weergeven resultaten 1 tot 15 van 15

Onderwerp: Nieuwste berichten boven aan

Standaard Nieuwste berichten boven aan

Ik wil graag bij al de berichten het laatst geschreven bericht van dat forum/onderwerp boven aan hebben. Hoe kan ik dit boven aan krijgen..?

Standaard Re: Nieuwste berichten boven aan

Vreemd dat er nog niet gereageerd is op deze vraag.

Ga naar je 'Instellingen' klik daar op 'Opties' en rol 3 kolommen naar beneden, kies daar in welke volgorde jij de berichten wilt zien.
    Of klik op deze link (als het goed is werkt dat ook), http://www.medicity.nl/profile.php?do=editoptions

Groetjes.

Nieuwste berichten bovenaan zou ik handiger vinden. Dan zie je meteen de laatste reactie en hoef je niet eerst te bladeren of te scrollen. Maar misschien is dat een kwestie van smaak?

Ik kan op mijn telefoon bij verzonden berichten zien wanneer ik ze verstuurd heb en wanneer ik de ontvangstbevestiging gekregen heb in principe is dat dan ook de moment dat het SMSje aangekomen is.

Als ik kijk op mijn Acer van het werk zie ik:
    Type: SMS
    Van:324
    Verzonden: 22:22 27 augustus
    Ontvangen: 14:10 28 augustus

Ik had de 27ste mijn telefoon niet bij en stond uit doordat ik nog verlof had. Den 28ste heb ik pas mijn toestel gestart. Ik kan toch hier het verzendingsuur zien.

Bij mijn Samsung niet. De vroegere nokias kon het ook zien.

Alleen als je de eerste keer een topic leest, zou je willen beginnen met het eerste bericht. Daarna juist de laatste. Ik kijk meestal op mijn mobiel, als ik ergens zit te wachten of zo, en dan is scrollen lastiger. Vandaar.

Bovenstaand bericht is een bevestiging dat het toch kan het verzenduur van smssen zien.
    Ik geloof dat ik op mijn vroegere gsm, een nokia van het oude type, dit ook kon zien.
    Geert1964

Ik heb nog een ander ongeveer gelijkaardig probleem.
    s Nachts zet ik mijn gsm uit. Als ik hem s morgens weer aanzet, komen er smsjes binnen met als tijdsvermelding het uur van dát moment het moment dus dat ik mijn gsm terug aan zet.
    Maar ik zou willen dat de tijd van de smssen de tijd van verzending is, en niet van aankomst op mijn gsm.
    Ligt dit aan mijn gsm instellingen of aan de operator Mobistar ?
    Is hier iets aan te doen ?
    Moet ik hiervoor een nieuwe topic starten op een andere plaats op het forum ?
    Geert1964

Ik denk dat ze deze extra gegevens bij de meeste toestellen niet meer weergeven. Ik ga nu is uit nieuwsgierigheid is bij meerdere modellen kijken. Als je het kan vinden staat het bij berichtendetails.

Dus kan ik hier eigenlijk niets aan doen?
    Gebruik momenteel gewoon een juwel 1500 binnenfilter.
    Deze houd mijn bak vreemd genoeg veel properder als al mijn buitenfilters.
    mvg

Whatsapp is een online berichtendienst die noodzaak heeft aan een verbinding met het internet. Dus of Wifi of mobiele data.
    Een constante wifi verbinding vraagt veel meer energie, daarom dat die op veel toestellen automatisch uitgeschakeld wordt als je die niet gebruikt en ze dus overgaan op mobiele data.
    Bij mijn Moto X op android 5.1 heb ik de optie bij wifi geavanceerd - "wi-fi behouden in slaapstand". Ik weet niet hoe dat bij een S4 mini zit.

SMS is een totaal ander principe.

Ik denk dat ik het gevonden heb, dankzij jullie tip over instellingen, nl. onder geavanceerde instellingen aanvinken dat wifi ALTIJD moet aanstaan.
    De volgende dagen zal blijken of het werkt.
    Bedankt voor jullie reacties.
    Geert1964

Voor mn long scape aquarium 120x35x25 bxdxh zou ik het leuk vinden om planten er boven uit te laten groeien.

Nu ben ik al een poosje op zoek naar planten die dit kunnen maar nog weinig gevonden. Dus met gedeelte onderwater en een gedeelte boven water.

Iemand ideeën?

SMSjes vermelden altijd de tijd van ontvangst... het tijdstip van verzenden is niet aanwezig en zal je dus nooit weten als beide toestellen opstaan is het in theorie natuurlijk haast hetzelfde moment. Je zal met andere woorden je toestel gewoon moeten laten opstaan als je dat wil weten.

Hallo ik heb een vraag betreffende mijn twinstar nano systeem.
    Ik kan namelijk nergens vinden hoelang deze op een dag moet draaien....
    Of moet deze 24/7 aan blijven ?

Let me know

Soortgelijke onderwerpen

1. Relatiebreuk, hoe kom je het te boven? - Artikel
    By Agnes574 in forum Welness en gezondheid
    Reacties: 5
    Laatste Post: 29-09-11, 18:33
  2. Bewerken berichten
    By crestfallensoul in forum Helpdesk
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-12-07, 16:44
  3. Geen borstkankeronderzoek boven de 75 - Nos
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-10-07, 12:30