beste leontien,
ik wil graag een bevestiging van mijn gevolgtrekking met betrekking tot de mannelijk en vrouwelijke hormonen, beide bezitten oestrogenen en testosteron, echter vrouwen maken meer oestrogenen aan en mannen meer testosteron
wat is er nu aan de hand:
- vrouwen hebben meer kans op borstkanker en mannen meer kans op, juist ja, prostaatkanker
volgens onderzoekingen;
verkleint testosteron de kans op borstkanker en verkleint oestrogeen de kans op prostaatkanker
vrouwen in de overgang gebruiken vaak aanvullende oestrogeen verhogende middelen, waarbij diverse artsen wijzen op de nadelige gevolgen van eventuele verhoogde kans op borstkanker....................................... ......
in bv china komt onder de mannelijke bevolking bijna geen prostaatkanker voor, omdat daar de mannen productengebruiken (voedsel) met oestrogeen nuttigen
nu mijn conclusie: waarom niet met gebruik van oestrogeen en testosteron aanmoedigen bij zowel de vrouwen als de mannen, boven de 50+, omdat dan de aanmaak van de hormonen afneemt,
en gebruik dan de phyto-oestrogeen en testosteron
volgens mij is mijn conclusie correct, echter is nog door niemand bevestigd, positief of negatief
mijn vraag nu, kunt jij mij een antwoord geven????
ik hoor van je
groetjes
rob kerkhofs