Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Kapotte lip

Standaard Kapotte lip

hallo ,

ik heb in mijn onderlip een sneetje, vertikaal , ik word dat maar niet kwijt , heb al " Hemp " gekocht bij de Body Shop van 7,50 euro maar dat is ook niks ,ik kreeg nu een van medic apotheek van 1 euro , dat was veel beter , maar het euvel blijft , het gaat ieder keer weer open , iemand een goeie raad ?

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: kapotte lip

Hallo louis,

Een sneetje in je lip die maar niet weggaat kan duiden op vitamine (C) gebrek of verminderde weerstand, dus dan zou extra fruit, groenten of een vitaminepil innemen kunnen helpen.
    Hier staat een artikel over lipproblemen, lipbalsem op basis van karité zou goed zijn voor gebartsen lippen staat er in.
    Wat je zou kunnen doen is 's avonds je lippen insmeren met vaseline...
    Anders bij de huisarts, apotheek of drogist vragen om advies of een ander middel?
    Sterkte!

Lieve groet Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Standaard Re: Kapotte lip

Wat mij mij goed helpt, is bepanthen. Eigenlijk voor luieruitslag, maar ik doe 's avonds een dikke laag op mijn lippen en het helpt echt.
    Er wordt gezegd dat lippenbalsum met parrafine niet goed is. Je lippen raken verslaafd aan paraffine, waardoor ze steeds droger worden je altijd moet blijven smeren. Lippenbalsems zonder paraffine zijn meestal wel wat duurder, maar je hoeft minder te smeren. Bij de tuinen verkopen ze veel lippenbalsems zonder paraffine (o.a. van weleda, yes to carrots en greenland).

Banned Premium ++ Account

ik heb goede ervaringen met zalf van bach bloesem (drogist)

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Kan wijzen op een gebrek aan vit B2, laat de huisarts 't eens onderzoeken???!!!
    Sterkte!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Alle goede adviezen zijn al gegeven ik heb er niets meer aan toe te voegen... Altijd je lippen insmeren zou ik zeggen!

Sterkte ermee Louis1212 , anders een huisarts raadplegen en advies vragen...

Groetjes....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!