Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Darmproblemen help...

  1. #1

    Standaard Darmproblemen help...

    Beste,

    Al sinds mijn 8e (Ben nu 19 heb ik darmproblemen. Iedere keer word het op obstipatie gegooid en krijg ik laxerende middelen. De klachten worden alleen eerder erger dan beter. Ik heb dan ook vele laxerende middelen geprobeerd , maar heb op 1 (Alergie test) nooit onderzoeken gekregen. Ook ben ik nooit doorgestuurd naar een dieetist , ik denk omdat ik al vrij gezond eet. (Bruin brood , iedere dag groenten , doe aan fitnes 2 x per week en eet vrij regelmatig. Wel vind ik het moeilijk om 2 loter te drinken , maar ik let er echt op.
    Mijn klachten zijn: gemiddeld 1 a 2 x per week naar het toilet. opgezette buik, winderigheid , pijnlijke buik (bij drukken op de buik), vreselijke krampen dat ik echt in elkaar kruip van de pijn en vaak ineens zo nodig naar het toilet moeten (Gepaard met buikkrampen) dat ik het niet meer houd. Dan is de ontlasting eerst heel hard en daarna spuitpoep. Ik zie wel een overeenkomst met chinees eten en melkproducten , maar soms zie ik ook helemaal geen overeenkomst.

    Wie o wie kan mij helpen , want ben er zo naar onder. Bijv. vorig weekend liep ik op het strand , moest ik ineens zo erg met zo veel pijn, en sja wat doe je dan...

    Dit maak ik zo vaak mee en word er echt heel vervelend van en het beperkt me dan ook bijhoorlijk. Ik ben vaak bij de huisarts en internist geweest , maar die schepen me altijd weer af.
    Gr, en alvast bedankt.

  2. #2
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Darmproblemen help...

    ik had ook die klachten, gastro enteroloog heeft mij klysma,s voorgeschreven, is niet slecht voor je darmen
    iedere ochtend 1

  3. #3
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Darmproblemen help...

    Deze klachten wijzen op PDS (prikkelbaar darm syndroom), helaas hebben hier héél veel mensen last van!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

  1. Darmproblemen sinds 30 jaar
    By treborairam in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-02-11, 23:00
  2. Maag en/of darmproblemen? Probeer dit!
    By robin65 in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 1
    Laatste Post: 12-06-08, 21:13