Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 63 van 63

Onderwerp: Stoppen met Marcel van Mosselveld

  1. #51

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Hallo allemaal, nog de beste wensen voor 2012 en veel gezondheid toegewenst. Roken doen we natuurlijk niet meer! Ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat veel mensen net zo gelukkig als mij worden en echt van die vieze sigaretten af kunnen komen. Ik ben gestopt met het boekje, maar als jij op een andere manier, welke dan ook, een tevreden en gelukkige niet roker kunt worden is dat natuurlijk helemaal top! Ik denk wel dat het helemaal niet verkeerd is dat de overheid de zogenaamde hulpmiddelen niet meer vergoed. Roken zit in je hoofd en niet in je maag! Investeer in wetenschap en zorg dat je het in je hoofd op een rijtje krijgt, dan zul je stoppen, voorgoed! Vandaar dat ik denk dat lezen over de rookverslaving DE remedie is om er vanaf te komen.

    Heel veel geluk!!

  2. #52

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Dag beste mensen, hier Pietje weer. Ben reuzeblij met mijn besluit en hoop echt dat ik nooit meer zal roken. Had van de week wat moeite en ben het boekje toen eens op mijn gemak gaan herlezen. Heb hierdoor weer goede moed en laat mijn winst natuurlijk niet meer afpakken door die tabaksfabrikanten.

    Iedereen die dit leest, heel veel succes bij het stoppen met de nutteloze rookverslaving. Het lukt!

  3. #53

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Beste Agnes, hoe is het met jou. Rook je nog steeds niet??

  4. #54

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Hallo allemaal, hier weer even een bericht van Piet. Ben nog steeds een dolblije niet roker. Dit wordt voor mij dus de eerste Carnaval zonder een peuk. Zal de kater ook wel een stuk minder zijn ha ha . Jullie ook allemaal veel geluk en succes toegewenst!

  5. #55

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Hallo allemaal, Bijna een jaar gestopt dankzij het boek Stoppen doe je zo. Ben ook een paar kilootjes kwijt sinds ik ben gestopt. Ik was juist bang om aan te komen na het stoppen maar zo zie je maar, je komt niet aan van stoppen met roken maar van te veel eten. jullie allemaal heel veel succes met het stoppen! Doe het gewoon, je gaat echt een betere tijd tegemoet!

  6. #56

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Ben inmiddels meer dan een jaar gestopt met het boek van Marcel van Mosselveld. Ik ben ontzettend blij dat ik de stap heb gezet naar een rookvrij leven. Beste mensen, ik kan echt zeggen, volg mijn voorbeeld en stop met de giftige sigaretten. Veel succes!

  7. #57
    Bevestig je registratie in je mail! Premium Account
    Lid sinds
    25-06-2012
    Locatie
    Gelderland
    Posts
    10

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Volgens mij is helaas al een jaar niemand bij dit onderwerp actief..jammer heb net alles gelezen, ikzelf rook nu 18 jaar en wil er graag vanaf, zeker nu er laatst longfotos zijn gemaakt en er gelukkig geen bijzonderheden waren. Nog niet eerder heb ik n echte stoppoging gedaan..ja vorige week 2 en half dag uitgehouden..dacht dat ik gek werd..erg triest daarna gelijk een hypnose behandeling ondergaan, leek even te werken maar helaas na twee dagen spookte het roken alweer door mn hoofd, ik maak mezelf helemaal gek, nu heb ik vanmiddag het boek van marcel mosselveld besteld en ook het boek van die amerikaanse auteur. Ze komen morgen, ga dan gelijk aan de lees..

  8. #58
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    ..eventueel nog 'n aanrader als je wil stoppen met roken !!
    ..vind je op internet bij : " iCoach "....vrijblijvende gids om te stoppen met roken !
    Succes met je voornemen !
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  9. #59
    Bevestig je registratie in je mail! Premium Account
    Lid sinds
    25-06-2012
    Locatie
    Gelderland
    Posts
    10

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Dank je wel Raimun, ik zal gelijk ff opzoeken, kijk uit naar de post vandaag benieuwd of de boeken mijn kromme gedachten mbt rookgedrag kunnen doen helpen omzetten naar het afblijven van de shag..

  10. #60
    Bevestig je registratie in je mail! Premium Account
    Lid sinds
    25-06-2012
    Locatie
    Gelderland
    Posts
    10

    Standaard Re: Stoppen met Marcel van Mosselveld

    Ik baal wel..gisteren voor 17u besteld bij bol.com waar staat; voor 17u besteld morgen in huis, net mail gehad dat ze morgen pas komen, zit de hele tijd al op de post te wachten..

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

  1. Stoppen met roken
    By glasparel in forum Roken
    Reacties: 6
    Laatste Post: 30-01-11, 21:05
  2. Nu stoppen
    By rafaelo in forum Roken
    Reacties: 8
    Laatste Post: 24-11-08, 21:01
  3. Moeder Aarde schreit- Marcel Messing
    By Felice in forum Alternatieve geneeswijze en spiritualiteit
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-05-08, 12:33
  4. Hoe stoppen met pil
    By katri in forum Anticonceptie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 16-11-07, 16:51
  5. Stoppen pil
    By Hubetubekelubus in forum Anticonceptie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-08-06, 05:51