Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Otrivin neus spray......en vermoeidheid?

Standaard Otrivin neus spray......en vermoeidheid?

Ik zit momenteel met een "burn-out" thuis en heb daarin zo mijn ups en downs. Aangezien ik soms ineens last kan hebben van een erg irritante loopneus, vroeg ik laatst bij de apotheek of hier wat tegen te doen was.
    Ooo je hebt hooikoorts zei ze meteen, en gaf me Otrivin neusspray. Dat was afgelopen vrijdag.
    Ik heb het meteen toegepast, en volgens mij werkte het wel ok. Vrijdag 2x gesprayt, zaterdag 2x gesprayt, en ook gisteren 2x.

Omdat ik de afgelopen dagen (vanaf vrijdag.....of eigenlijk vrijdag meteen al!) zo ontzettend moe was, heb ik de bijsluiter eens gelezen. Daarin stond dat het SOMS voor kan komen dat er vermoeidheid, uitputting als bijwerking optreedt!

Heb vrijdag, zaterdag, zondag EN vandaag overdag MOETEN slapen, omdat ik niet wakker kon blijven....

Is het mogelijk dat ik daarom ineens compleet moe ben?? Ik schoof het af op mijn (al 2 maand durende) "burn-out". Maar schrok wat van de bijsluiter.

Ik gebruik het nu niet meer, en hoop morgen weer wat meer fut te hebben (als het hier aan ligt..)!

gr Scooter

Standaard Re: Otrivin neus spray......en vermoeidheid?

Hallo,
    ik heb een interessant artikel gelezen over burn-out, ik ben verpleegster en heb zelf een burn-outsyndroom gehad. Dus als het jullie interesseert, hier is de link

https://www.medblog.be/nl/article/42...oor-burn-outs/

groeten
    Carla

Is idd over een burn-out........maar heeft niets met het onderwerp te maken volgens mij.

gr Scooot

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Hey Scooot,

Voor hooikoorts heb ik van dr vogel pilletjes bij de DA (drogist) gehaald, deze zijn homeopatisch en enige middel tegen hooikoorts waar ik niet nog meer klachten en moeheid van krijg, misschien proberen waard?
    Eventueel extra vitb12 innemen, kan ook helpen tegen vermoeidheid...
    En ja in de bijsluiter staat "soms", maar de een is gevoeliger voor bepaalde bijwerkingen dan de ander
    Hopelijk voel je je snel weer wat fitter!
    Sterkte!

Lieve groet Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

1. Druk op neus, pijn
    By zevenentwintig in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 5
    Laatste Post: 31-01-14, 23:35
  2. Neus gebroken?
    By kime in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 4
    Laatste Post: 17-12-10, 23:23
  3. Mijn neus zit verstopt
    By Ziva in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 2
    Laatste Post: 30-12-07, 16:29
  4. Acne rondom neus
    By Ron_B in forum Huid - gezicht
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-11-05, 15:37
  5. Als ik afval gaat er vet weg bij mijn neus?
    By amsterdammer in forum Overgewicht
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-08-04, 22:59