Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Legionella! Veteranenziekte-HELP!

  1. #1

    Standaard Legionella! Veteranenziekte-HELP!

    Lieve lezers, wat begon als een heerlijk weekje mei vakantie die deze juf zichzelf had toebedeeld, was de feestvreugde gauw afgelopen. De details zal ik jullie besparen, maar nu ik dit tik ligt mijn man 7 dagen op intensive care er wordt in slaap gehouden hij heeft een dubbele longontsteking en uitval van organen. Zo heeft hij al hart ritme stoornissen gehad en een epileptische aanval. Als ik je vertel dat mijn man een ZZP-er is en nog NOOIT langer ziek geweest dan een week met een griepje snap je hier de totale ontredering! Wie KENT iemand die besmet is geweest met deze vreselijke bacterie? En kan mij op een en andere manier geruststellen? Ik zie het even niet zitten en er lijkt maar geen verbetering in te komen, ook blijft hij koorts houden. Groetjes,Ingrid

  2. #2
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Legionella! Veteranenziekte-HELP!

    Hey Ingrid,

    He wat ontzettend naar!
    Hopelijk komt er snel verbetering!
    Heel erg veel sterkte gewenst!

    Lieve groet Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

  1. 'Chloor in water tegen legionella' - NU.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-08-09, 09:50
  2. Ziekenhuis vervangt douchekoppen om legionella-bacterie - Blik op Nieuws
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-06-09, 09:50
  3. 'Legionella in een op drie tandartspraktijken' - Elsevier
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-07-07, 10:31
  4. 'Legionella hoeft niet altijd te worden bestreden' - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-03-07, 18:20
  5. Gezondheid bewoners legionella-buurt Utrecht onderzocht - Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 15-11-06, 18:50