Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Medische armband

Standaard Medische armband

Ik zit er over na te denken om een medische armband aan te schaffen, zodat mijn gegevens bij de hand zijn als er iets gebeurt en ik het zelf niet kan overbrengen.

Ik vroeg mij af wat jullie ervaringen hiermee zijn. Daarnaast ben ik op zoek naar een 'modieuze' uitvoering. Ik heb bijvoorbeeld mooie armbanden gezien bij een webshop in het buitenland.

Tips en ervaringen zijn welkom

Premium ++ Account dotito's Avatar

Standaard Re: Medische armband

Goed idee trouwens. Je kan ook bv voor een mooie ketting gaan. Heb dat vroeger als kind gehad, daar stond dan in gegraveerd dat ik epilepsie had. Of zoals jij aanhaalt een mooie armband is ook mogelijk.

Groetjes
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Medische armband

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zag wel dat er ook een talisman is die aan horloge kan worden bevestigd en in andere uitvoeringen ook op armband of als hanger dus misschien dat dat iets is?
    Zie http://www.sostalisman.nl/uitvoeringen.html zijn ook verschillende materialen beschikbaar dus ook voor de allergische mensen onder ons geschikt... zal vast elders ook te koop zijn en zag inderdaad ook andere ontwerpen voorbij komen toen ik eens ging zoeken.
    Zal handig zijn als ze zoiets via apotheek of drogist ook zouden hebben Nu is het zoeken online...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

1. Janssenkliniek in Medische Missers bij de Avro
    By JasmijndeH in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 24-01-11, 16:30
  2. Medische fouten
    By soulsister in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 01-12-10, 00:48
  3. Medische hulp na herseninfarct te traag - AD.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 28-08-09, 14:00
  4. Recht op nazorg na een medische ingreep
    By lspkbm1 in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 10-03-08, 18:27
  5. Medische missers - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 04-05-07, 00:22