Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Ervaringen gevraagd ; Jongvolwassen afdeling van het GGnet in Doetinchem

  1. #1

    Standaard Ervaringen gevraagd ; Jongvolwassen afdeling van het GGnet in Doetinchem

    Wie heeft ervaringen op de jongvolwassen afdeling van het GGnet in Doetinchem, zowel de open als gesloten afdeling. Graag uw ervaringen

  2. #2

    Standaard Re: Ervaringen gevraagd ; Jongvolwassen afdeling van het GGnet in Doetinchem

    Ik ben meerdere keren opgenomen geweest bij jongvolwassenen afdeling in Doetinchem zowel open als gesloten ik heb eventjes op de open afdeling gezeten en een jaar op de gesloten (en een aantal korte opnames) ik heb daar wisselende tijden gehad omdat ze niet echt met mijn problemen konden omgaan omdat ik moeilijk leer en dingen soms moeilijk begrijp en dan word ik snel boos.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Ervaringen met emg gevraagd
    By dotito in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 8
    Laatste Post: 02-12-10, 15:21
  2. Ervaringen met Erasmus Medisch Centrum (afdeling kinder- en jeugdpsychiatrie)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met intramurale voorzieningen psychiatrie in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-03-09, 13:11
  3. Ervaringen met GGNet (Psychiatrisch Spectrum Gelderland Oost)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met intramurale voorzieningen psychiatrie in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 25-03-09, 12:21
  4. Afdeling Tilburgs ziekenhuis dicht om norovirus - NU.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-10-08, 21:00