Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Verzoek

Standaard Verzoek

Beste forumbeheerders,

Ik ben redacteur van een nieuw medisch televisieprogramma van RTL4, dat in het najaar primetime uitgezonden gaat worden. Het programma heet 'Dit is mijn lijf' en heeft als doel om aandacht te genereren voor ziekten en aandoeningen die relatief onbekend zijn, omdat de patienten niet snel daarmee naar buiten te treden. Soms wordt uit schaamte zelfs een bezoek aan de huisarts vermeden. Daarin willen we verandering brengen.

'Dit is mijn lijf' wordt gemaakt i.s.m. met een team van artsen en spe******ten. Eventuele behandeling en preventievoorlichting maakt onderdeel uit van het programma.

Graag zou ik op jullie forum een oproep willen plaatsen voor ons programma. Het lijkt me echter wel zo netjes om vooraf hiervoor jullie toestemming te hebben.

Ik hoor graag of jullie hieraan willen meewerken.

Hartelijke groet,
    Sander Terstegge

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Standaard Re: verzoek

Hallo Sander,

Ik vind dit zelf een erg goed initiatief en wij hebben hier op het forum een speciale ruimte voor oproepjes.

Hier: http://medicity.nl/forumdisplay.php?f=89 kun je je oproep voor het programma plaatsen! Succes met het nieuwe programma, hopelijk kunnen jullie veel mensen helpen!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Verzoek

Ik sluit me aan bij Syl
    Goed dat er aandacht komt voor onbekendere ziekten!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Citaat Origineel gepost door ditismijnlijf Bekijk Post
    Beste forumbeheerders,

Ik ben redacteur van een nieuw medisch televisieprogramma van RTL4, dat in het najaar primetime uitgezonden gaat worden. Het programma heet 'Dit is mijn lijf' en heeft als doel om aandacht te genereren voor ziekten en aandoeningen die relatief onbekend zijn, omdat de patienten niet snel daarmee naar buiten te treden. Soms wordt uit schaamte zelfs een bezoek aan de huisarts vermeden. Daarin willen we verandering brengen.

'Dit is mijn lijf' wordt gemaakt i.s.m. met een team van artsen en spe******ten. Eventuele behandeling en preventievoorlichting maakt onderdeel uit van het programma.

Graag zou ik op jullie forum een oproep willen plaatsen voor ons programma. Het lijkt me echter wel zo netjes om vooraf hiervoor jullie toestemming te hebben.

Ik hoor graag of jullie hieraan willen meewerken.

Hartelijke groet,
    Sander Terstegge
    Goed initiatief! Sta ik als counsellor helemaal achter!!
    Het doet (geestelijk) veel voor mensen als zij uit hun isolement worden gehaald!
    Groeten,
    Arina

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Je kunt inderdaad een oproep plaatsen bij http://medicity.nl/forumdisplay.php?f=89. Als het daar staat kan ik het meenemen in de nieuwsbrief.

Groetjes, Leontien
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

jessieca
    Guest

hallo leontien
    ik heb een vraag over het middel Orgametril Lynestrenol 5 mg.
    ik heb het van de dokter gekregen om mijn menstruatie uit testellen ivm de vakantie
    maar ik lees hier en daar op google dat er best wel veel bij werkingen zijn ,
    en als ik ongesteld moet worden heb ik er een week van te voren last van ,zoals depresief,hartkloppingen,zit dan gewoon niet lekker in mijn vel. maar heb ik dat ook als ik dit medicijn gebruik ben dan bang dat het erger word. gr.jessieca

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Beste Jessieca,

Ik heb je vraag ook in het forum 'Menstruatie' gezet, hopelijk krijg je snel antwoord of adviezen!!
    Fijne vakantie alvast!

Agnes Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Hallo ,

Ik heb een vraag weet er iemand waarom hoe het zou komen dat mijn vrouw steeds minder en minder behoeften heeft aan sex wij zij al 25 jaar gehuwd en het word minder sex gedaan
    ik heb soms wel een heel week zin in of toch 3 keer per week maar het kan allemaal op mijn kin kloppen als ik een keer per maand mag of om de twee maanden heb ik geluk
    Mvg Henri

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

@Fortex,
    Mss zit je vrouw in de overgang (menopauze)??
    Heb je er al over proberen praten??
    Sterkte !!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking