Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Sneetje tussen schaamlippen

  1. #1

    Standaard Sneetje tussen schaamlippen

    goedendag
    ik heb sinds een paar dagen jeuk beneden, en nu had ik er net naar gekeken
    en zag ik dat aan 1 kant tussen me schaamlippen een soort wondtje sneetje zit.
    nu is me vraag kennen jullie dat en hebben jullie tips?
    ik denk zelf dat het na het scheren is gekomen van van de week, dat niet heb opgepast.
    en nog een vraagje, tussen me anus en het neukgaatje is het wat pijnlijk, net dat randtje, soms best irri met sex, als hij daar gevoor voor blijft niks aan de hand.
    hebben jullie tips?
    alvast bedankt

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Sneetje tussen schaamlippen

    Hoi v2nes,

    Het sneetje zou inderdaad kunnen komen door het scheren. Dit is mijzelf ook al een aantal keren overkomen, dit heelt vanzelf weer! Alleen de volgende keer een beetje uitkijken natuurlijk!
    Voor je 2e probleem heb ik niet echt een oplossing eigenlijk, heb je dit je hele leven al of is dit zo ineens ontstaan? Heb je het gevoel dat daar misschien ook iets van een sneetje zit?
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3

    Standaard Re: Sneetje tussen schaamlippen

    bedankt voor je reactie, ik was intussentijd al bij de dokter geweest, en heb een zalfje gekregen, hij zag geen sneetje, was gewoon erg geiriteerd.
    en dat andere probleem heb ik al een tijd en geen idee wanneer, maar ik merkte het een tijd geleden een x met sex.
    de ene x heb ik er meer last van de andere, hetlijkt wel of er daar te weining beweging zit in de huid, dat het daar een beetje strak staat zeg, maar, te weining huid ofzoiets.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Switchschema tussen antidepressiva
    By Wilma-Vinja in forum Antidepressiva
    Reacties: 1
    Laatste Post: 07-10-09, 23:59
  2. Tussen hoop en vrees over kankervaccin - Stentor
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 28-02-09, 16:00
  3. Verband tussen depressie en hartprognose - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 12-09-07, 12:00
  4. Tussen de regels
    By Petra717 in forum Gedichten
    Reacties: 2
    Laatste Post: 08-07-07, 17:29
  5. Voeding tussen door
    By kristel in forum Overgewicht
    Reacties: 1
    Laatste Post: 23-03-06, 21:29