Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Steken in Elleboog

  1. #1
    Koo
    Guest

    Standaard Steken in Elleboog

    Hallo,
    Ik zit hier met een probleempje en vroeg me af of een van jullie hier ervaring mee heeft. Half jaar geleden is me elleboog naar buiten verstuikt tijdens het stoeien. Ik hoorde 2 kraken en het deed enorm veel pijn, dag erna naar het ziekenhuis geweest waar ik een rongtenscan kreeg. Uitslag negatief, niks aan de hand. Bleef last houden van me elleboog dus ben toen naar fysiotherapeut gestuurd, deze kon na een aantal behandelingen ook niks meer voor me betekenen. Dus ben ik weer teruggegaan naar de huisarts die me weer doorverwees naar poli orthopedie, ik heb vervolgens een MRI-scan gehad en CT-scan maar beiden vertoonden niks. Het probleem zit in het kracht zetten met de triceps, zodra ik dit doe krijg ik steken bij de aanhechting van spieren en elleboog waardoor ik geen kracht kan zetten met me linkerelleboog. Bovendien steekt er een stukje uit bij me elleboog, soort van een bultje en knakt die voortdurend. De artsen hadden geen raad meer voor me over dus weet ik nu niet meer wat te doen? Heeft iemand ervaring hiermee of weet iemand hoe dit zit met verzekering als je naar een private instituut gaat?

  2. #2

    Standaard Re: Steken in Elleboog

    Zelf is het eerste wat ik doe Arnica Flora(de groene) op de beschadigde plek smeren(maximaal 3x daags).

    Nu het al even terug gebeurde(Arnica is het effectiefst direct na het ontstaan van het euvel) kun je Johannesolie proberen.
    Mij heeft dit middel al vaker afdoend gediend.
    Dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen altijd geldt.
    Johannesolie wordt niet vergoed.

    Sterkte en succes ermee gewenst,
    Albert

Soortgelijke onderwerpen

  1. Steken in balzak
    By JvD in forum Mannen
    Reacties: 5
    Laatste Post: 21-09-11, 21:46
  2. Steken in onderbuik
    By heks48 in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 1
    Laatste Post: 19-12-10, 18:19
  3. Steken onder borst
    By evengeland in forum Vrouwen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 01-06-10, 17:49
  4. Steken
    By Marjon1964 in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-07-08, 15:15
  5. Steken in de rug
    By Jérôme in forum Borstkast, ribben en middenrif
    Reacties: 3
    Laatste Post: 12-04-07, 14:40