Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: AD en libido

  1. #1

    Standaard AD en libido

    Ik gebruik al jaren Anafranil. Het heeft me erg geholpen ondanks een aantal bijwerkingen.
    Zo heb ik last van overmatig zweten, ietwat afvlakking van gevoel en redelijk snel moe.
    Een ander lastig bijverschijnsel is een laag libido.

    Heeft iemand ervaring hiermee en wellicht tips hiervoor?
    Ik vind het met name vervelend voor mijn partner.

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Cos

  2. #2

    Standaard Re: AD en libido

    Dat overmatig zweten heb ik ook. S nachts loopt er precies een rivier over mijn lichaam. Libido is minder ja. Krijg al een beetje bang als ik er ooit mee stop dat ik me niet meer ga kunnen beheersen. :-)
    It is better to travel well than to arrive.

  3. #3
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: AD en libido

    Ik neem Sipralexa (al jaren) en heb met momenten ook last van nachtelijk zweten ... niet normaal!! Ook het verlaagd libido herken ik; heb je met vrijwel alle AD's helaas...
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  4. #4

    Standaard Re: AD en libido

    Ik herken het ook met Efexor. Maar de klachten die je benoemt komen bij ongeveer elk AD voor. Maar sommige zijn erger als andere. Ik neem Efexor en dat heeft dat ook heel erg.Misschien moet je eens Prozac proberen, dat wertk maar heel licht maar daar had ik weinig tot geen hinder van.
    Lees ook altijd goed de bijsluiters (je kan die makkelijk op internet vinden)

    Succes!

  5. #5

    Standaard Re: AD en libido

    Ik heb weinig ervaringen met AD maar wel met mensen die zich energieker voelden bij stress enz. door het gebruik van Aloe vera Gel. Sommige i.c.m. andere supplementen maar het hielp wel, misschien iets voor jullie? Bij contact kunt u ook evt. vragen kwijt.
    Laatst aangepast door Agnes574 : 03-08-11 om 12:55 Reden: Links niet toegestaan

Soortgelijke onderwerpen

  1. Sex,verlaagd libido
    By rotsburg in forum Vrouwen
    Reacties: 21
    Laatste Post: 08-12-15, 10:32
  2. AD en libido
    By Cosmo in forum Antidepressiva
    Reacties: 3
    Laatste Post: 02-08-11, 15:20
  3. Libido 7
    By SamWenken in forum Mannen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-05-11, 11:18
  4. Libido
    By Lomeco in forum Mannen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-03-06, 09:23
  5. Libido
    By Lomeco in forum Vrouwen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-03-06, 09:23