Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 63 van 63

Onderwerp: Is hier niets aan te doen?

Standaard Is hier niets aan te doen

Het verwondert mij dat hierover nog geen topic bestaat...
    Telenet heeft gecommuniceerd dat ze éénmalig een hogere factuur gaan sturen om de startdatums van alle diensten gelijk te trekken.
    Ben ik nu de enige die hierbij geen goed gevoel heeft, in die zin dat het volgens mij niet klopt.

Ik begrijp wel wat ze willen doen, maar toch wringt er ergens iets... Ze willen alle diensten die op verschillende data gestart zijn, nu rechttrekken naar één datum, meer bepaald één maand op voorhand.
    In het beste geval betaal je niets, in het slechtste geval betaal je bijna één maand extra.

Zie ik dat verkeerd of is dat een verdoken middeltje om de kas van Telenet even snel te spijzen...? Als het ECHT is om de rekeningen op één datum recht te trekken, hadden ze natuurlijk ook de datum één maand LATER kunnen nemen in plaats van één maand eerder. Dan zou de factuur eenmalig dalen in plaats van stijgen.

En dan als laatste: wat met het moment dat je opzegt? Dan heb je een volledige maand extra betaald voor iets dat je niet gekregen hebt?
    Netjes gezien van Telenet....

Hallo allemaal

mijn naam is Bert bertoninus

ik ben 53 jaar, ben getrouwd en heb 2 zonen
    woon in midden Limburg

van beroep ben ik machinebankwerker,en sinds ik afgekeurt ben hou ik mij bezig
    met het restaureren van bodemvondsten

mijn hobbys zijn: wesstrijdvissen,archeologie,en zoeken natuurlijk al meer dan 30 jaar

grt Bert

Het kan dat je door saai werk, bore-out gaat zitten piekeren omdat je niets veel anders te doen hebt. Toch zit er doorgaans meer onder, zeker als dit gedrag bijna dwangmatig wordt en je er erg last van hebt. Dan is het inderdaad wel aan te raden om hier nader naar te kijken samen met een hulpverlener. Even een paar tips gaan dan niet werken omdat je de oorzaak nog niet weet.

Hi All
    Mijn naam is Gerrit Glezer, ben 57 jaar jong en woon in Maasbracht.
    Heb een zoon en een dochter 2 kleinkinderen ook jonge en meisje heerlijk
    O ja, heb ook nog een geweldige vrouw al 30 jaar en een fret.
    Wat hobbys betreft zit ik altijd te dubben vissen of zoeken, ben er nog steeds niet uit.
    Het liefst zoek ik in het water of op het strand, de kleur van het goud krijg ik nog steeds een kik van, heb ook zon 15 jaar naar goud gezocht in half europa en de yucon, maar hoofdzakelijk in Zwitserland.
    Groetjes
    Gerrit

Verdorie Johan,

dat zijn precies de vragen wat ik ook wilde stellen,..

maar hopelijk krijgen we er antwoord op,..

en Suzi,.. wat niet is kan nog komen,..

grt Bert

Hoi Bubba en Bertoninus,

Dat is een heel lang verhaal dat helaas niet zo fraai is.
    Als we mekaar ooit in levende lijve ontmoeten zal ik jullie alle uitleg geven.

Suzi Bandit

een week geleden heb ik er nog gereden en toen was het er nog mooi droog. Fast Fred weer zeg maar. En zover ik het gehoord heb blijft het ook aardig droog. Dus dat word semi-slicks.

Rinse

Coen, k zal ff wachten

Rinse

Het lijkt erop dat het gaat regenen dat het Gieten...
    En uit betrouwbare bron vernomen, dat het dan een enorme baggerzooi wordt...

In dat geval worden de Snelle Freds vervangen door meernoppig rubber...

Helaas zijn beiden roggen vanmorgen overleden. Ze zijn overgebracht naar de dierenarts die ze gaat controleren. Aan de buitenkant weinig tot niets kunnen vinden en de aanbevolen kuur van Lode heeft ook niet geholpen.

Binnenkort gaat telenet hier werken aan hun infrastructuur.

Komt jammer genoeg in slechte periode maar oke gelukkig tijdig gezien in mijn telenet.

Weet iemand goede alternatieven? geen mobiel
    FON; gaat dit nog werken als je een fon router koopt en en je zelf geen internet hebt? is dit eveneens nog wel mogelijk
    Andere?

Muntje van Shell, Ruimte avontuur.
    Sputnik 1, 1957.

Ik zou zeggen: zoek ze alle 20

Groet,
    Jelly

Edit: ik lees dat ze bestaan uit ijzer met een laagje messing. Vandaar lastig schoon te maken...

Mag ik een gooi doen de formulering aan te passen?

Wat zou je als eerste doen, als jij het voor het zeggen had en de wereld aan jouw zijde stond?

Dat de compressie goed voelt is geen garantie, meten is de enige juiste vaststelling?
    Indien de compressie niet afwijkt mag je zeggen dat de kleppen goed sluiten en de zuigers in orde zijn, na 100000km kan er al veel koolaanslag in de motor zitten. Meten is weten
    Als de compressie goed is kun je overwegen om de cilinderkop niet af te bouwen maar bij een uitgebouwde motor is dat niet zo veel werk.
    Succes

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Moet ik naar de dokter of is het niets
    By sharifa in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 18-11-10, 06:04
  2. Zomaar uit het niets flauwvallen
    By charisma in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 03-08-10, 14:11
  3. Ouderen niets meer waard?
    By Agnes574 in forum Gedichten
    Reacties: 3
    Laatste Post: 31-07-08, 21:29
  4. „Nee mevrouw, ik weet niets van kannetjes” - Reformatorisch Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-02-07, 09:09