Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Nieuwtjes plaatsen

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Nieuwtjes plaatsen

Op MediCity plaatsen we nieuwtjes die gaan over de gezondheid. Echter gebeurd dit nu automatisch. Graag zouden we hier een persoonlijk tintje aan willen geven. Daarom is ons voorstel om dit door leden zelf te laten plaatsen die zich hiervoor willen opgeven.

Je plaatst dan een titel, een eigen kopje, een stukje tekst uit het nieuwsbericht met link en de vraag wat men ervan vindt. Dit doe je minstens drie keer in de week.

Ook zoeken we mensen die de laatste veranderingen in de zorgverzekeringen in Nederland en mutualtiteit in België kunnen weergeven in eigen woorden.

Zijn er mensen die graag nieuwtjes op MediCity willen plaatsen? Of met de zorgverzekeringen/mutualtiteit? Je hoort dan bij de redactie, alleen wordt je dan geen moderator, tenzij je dat er ook graag bij wilt doen.

Groetjes, Leontien
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Standaard Re: Nieuwtjes plaatsen

beste,

ik wil dat wel doen indien over thema's uit de GGZ. Ik heb 20 jaar ervaring als psychotherapeut.
    Als ik dit doe, mag ik dan een (discrete) link naar mijn website plaatsen in mijn signature?

mvg,

Jan Schrans
    http://www.psycholoog-jovo.be/psycholoog/gent.html

Ik werk in een universiteitskliniek, en krijg dus via onze internet- en intranetsite regelmatig nieuwtjes te lezen over onderzoeken, wetenschappelijke doorbraken en interessante wetenswaardigheden.
    Ik kan niet garanderen dat ik een paar keer per week iets tegenkom dat interessant is voor de site, maar ik wil best de vinger aan de pols houden en interessant nieuws op de site plaatsen.

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Citaat Origineel gepost door psychotherapeutjanschrans Bekijk Post
    beste,

ik wil dat wel doen indien over thema's uit de GGZ. Ik heb 20 jaar ervaring als psychotherapeut.
    Als ik dit doe, mag ik dan een (discrete) link naar mijn website plaatsen in mijn signature?

mvg,

Jan Schrans
    http://www.psycholoog-jovo.be/psycholoog/gent.html
    Hallo Jan Schrans,

Bedankt voor je reactie. Nieuwtjes over de GGZ zijn welkom, dus ik zet je bij de redactie neer. Een discrete link naar je website als signature is dan toegestaan.

Groetjes, Leontien

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Citaat Origineel gepost door MissMolly Bekijk Post
    Ik werk in een universiteitskliniek, en krijg dus via onze internet- en intranetsite regelmatig nieuwtjes te lezen over onderzoeken, wetenschappelijke doorbraken en interessante wetenswaardigheden.
    Ik kan niet garanderen dat ik een paar keer per week iets tegenkom dat interessant is voor de site, maar ik wil best de vinger aan de pols houden en interessant nieuws op de site plaatsen.
    Hallo MissMolly,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat je ons wilt aansterken met nieuwtjes te plaatsen. Ik zal je bij de redactie zetten.

Groetjes, Leontien

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Fijn dat jullie gereageerd hebben en ons team komen versterken
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

1. Klachten na plaatsen implantaat
    By brenniealex in forum Mond en tand
    Reacties: 7
    Laatste Post: 06-02-13, 11:23
  2. Haartjes op rare plaatsen
    By natashja in forum Haar
    Reacties: 1
    Laatste Post: 11-07-08, 16:20
  3. Mirena plaatsen-vragen en ervaringen
    By Juul in forum Anticonceptie
    Reacties: 14