Bekijk resultaten peiling: Vakantie is goed voor mijn seksleven

Stemmers
12. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Ja, ik heb op vakantie meer zin in seks

8 66,67%
  • Ja en ook buiten de vakantie om

2 16,67%
  • Nee, ik heb evenmin zin in seks op vakantie

1 8,33%
  • Nee, ik heb op vakantie nog minder zin in seks

1 8,33%
Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Vakantie is goed voor mijn seksleven

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Vakantie is goed voor mijn seksleven

Voor de meeste mensen is de zomervakantie weer voorbij. Bijna iedereen is weer bezig in het dagelijkse ritme. Nu heb ik een nieuwsbericht gevonden waarin staat dat de vakantie goed is voor je seksleven.

"In het dagelijks leven zitten mensen in een vast stramien. Tijdens de vakantie valt dat helemaal weg. Tijd speelt nauwelijks een rol. Dat maakt mensen ontspannen en het geeft dan ook meer ruimte in je hoofd voor seks", legt seksuoloog Henriëtte Schoones uit.
    telegraaf.nl

Hoe ervaar jij dat? Heb je inderdaad meer zin in seks als je op vakantie bent? Of speelt vakantie daarin geen rol?

Breng je stem uit en geef je mening!
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Premium ++ Account dotito's Avatar

Standaard Re: Vakantie is goed voor mijn seksleven

Mijn seksleven is thuis/vakantie het zelfde.
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Lol
    Voor mij maakt het niet uit of ik wel of geen vakantie heb, andere dingen spelen meer een rol in het wel of niet hebben van seks...
    Ik kan me echter wel voorstellen dat het voor sommige mensen wel uitmaakt, eigen bed is voor sommigen fijner en anderen hebben zoals de seksuoloog aangeeft meer gevoel van vrijheid op vakantie...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Geen werk, geen zorgen, geen stress, geen gedoe over het huishouden, mooi weer, vrijheid, leuke dingen doen...Ik weet niet wat het is, maar tijdens de vakantie is ons sexleven veel beter. Wat ook helpt, is dat we dan vaker hand in hand of gearmd lopen en veel samen zijn. We "hervinden" elkaar dan altijd.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

@ Oki,
    Fijn dat vakantie voor jullie goed is en dat jullie elkaar dan "hervinden"
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door Oki07 Bekijk Post
    Geen werk, geen zorgen, geen stress, geen gedoe over het huishouden, mooi weer, vrijheid, leuke dingen doen...Ik weet niet wat het is, maar tijdens de vakantie is ons sexleven veel beter. Wat ook helpt, is dat we dan vaker hand in hand of gearmd lopen en veel samen zijn. We "hervinden" elkaar dan altijd.
    Ik heb het in de vakantie altijd druk met klusjes en als we "op" vakantie zijn wil ik zoveel mogelijk doen. Dus dan hebben we er eigenlijk geen tijd voor. Tevens wordt ik na een aantal weken (=2) al behoorlijk onuitstaanbaar, zo wordt mij wel eens verteld.
    Op vakantie hebben de kids overigens "voorrang". Daar heb ik in het normale leven wat minder tijd voor, ze gaan al om 20.00 uur naar bed namelijk.
    It's nice to be important, but it's more important to be nice....

Premium ++ Account

Ha , de seks .....als men een drukke baan heeft ...dan is de tijd beperkt ....hebben zo lang geleeft .... éne dag per week hadden we vrij...die was voor ons ...niemand mocht dan komen aanbellen of storen... zo aan familie /kinderen door gegeven ......de kinderen waren dan het huis uit ......zolang men kleine kinderen heeft.... is dit moeilijk om als paar tijd op te eisen

Vakantie ...speelt geen verschil .....tijd/samenzijn dat is belangrijk ....de rest komt vanzelf ......

Citaat Origineel gepost door Ronald68 Bekijk Post
    Ik heb het in de vakantie altijd druk met klusjes en als we "op" vakantie zijn wil ik zoveel mogelijk doen. Dus dan hebben we er eigenlijk geen tijd voor. Tevens wordt ik na een aantal weken (=2) al behoorlijk onuitstaanbaar, zo wordt mij wel eens verteld.
    Op vakantie hebben de kids overigens "voorrang". Daar heb ik in het normale leven wat minder tijd voor, ze gaan al om 20.00 uur naar bed namelijk.
    Goh, dit snap ik niet helemaal. De kids gaan al om 8 uur naar bed en dan roepen geen tijd voor sex?

Nou, zoveel tijd kost een fijne sex happening toch niet?

Premium ++ Account ikke64's Avatar

Ik merk wel dat ik op vakantie meer zin in sex heb. We zoeken altijd warme oorden op en dan loopt mijn vrouwtje echt niet in een lange broek of bourka. We zijn de hele dag samen en natuurlijk speelt de zon zelf ook een belangrijke rol. Of we meer sex hebben? Nee, maar dat komt omdat we veel minder op de kamer zijn, vaak tot laat nog feesten, toch meestal vroeg op zijn en dat de laatste jaren er ook nog 1 van de kinderen gebruik maakt van de zelfde hotelkamer. En dat is pas echt killing voor je sex leven. Maar de vakantie kan mij niet lang genoeg duren.
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ik slaap minder goed door mijn partner
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 17
    Laatste Post: 09-08-18, 07:03
  2. Reacties: 11
    Laatste Post: 24-11-11, 17:57
  3. Vakantie: voor de mensen die thuis blijven
    By Tess71 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 50
    Laatste Post: 22-07-11, 22:54
  4. Wat zijn jullie plannen voor deze vakantie?
    By dotito in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 16
    Laatste Post: 11-06-11, 13:23
  5. Reacties: 3
    Laatste Post: 10-08-10, 14:34