Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Renate

  1. #1
    Natie
    Guest

    Smile Renate

    Hoi hoi,

    Ik ben Renate (Natie) 31 jaar en weet sinds ongeveer 7 jaar dat ik fibromyalgie heb.
    Ik stuit vaak op onbegrip uit mijn omgeving. ik probeer een zo normaalmogelijk leven te leiden (lijden) door 4 dagen in de week te werken en zoveel mogelijk nog dingen zelfstandig wil onderemen (zoals het huishouden met een klein beetje hulp). nu de dagen weer korter en de nachten weer langer worden gaat het weer wat minder goed, ook de kou heeft geen goede invloed.
    Ik sta open voor tips en trucs die het leven weer wat zonniger en aangenamer te maken

    Groetjes Renate

  2. #2
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Stel je even voor

    @ Mette,
    Welkom!
    Je hebt idd veel bagage! Wel fijn dat je een lieve vriendin hebt en dat je lekker met de paarden en je dieren in de weer kan! Hopelijk krijg je ook je DIS en bipolaire stoornis onder controle! Hopelijk voel je je hier thuis en kan je tips/ervaringen uitwisselen!

    @ Renate,
    Welkom!
    Vervelend dat je fibromyalgie hebt en op onbegrip stuit. Is helaas zo dat zodra er niks te zien valt een ander vaak denkt dat het aanstellerij is of dat de aandoening gewoonweg niet bestaat
    Erg goed dat je nog zoveel mogelijk zelf probeerd te doen!
    Er zijn hier ook andere leden met fibromyalgie dus misschien kan je met hun ervaringen/tips uitwisselen, er staat een artikel over fibromyalgie en ik heb bij de rubriek voeding voedingstips geplaatst mbt fibromyalgie, hopelijk heb je er wat aan!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  3. #3
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Stel je even voor

    Welkom Natie,
    Je hebt gelijk... wij CVS-ers en Fibro-ers hebben het extra zwaar in deze tijd; hopelijk kunnen we elkaar hier wat opvrolijken en moed inspreken . Het onbegrip is idd nog het zwaarst...
    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  4. #4

    Standaard Re: Stel je even voor

    heeeeeej

    ik ben ier ook juist nieuw
    je hebt presies een beetje ''gezondheids problemen'' hopenlijk gaan die snel genezen
    dan ga je je wss beter voelen
    ik heb gehoord dat je ook ontspannings medicatie kunt krijgen ? dat je niet zo gestresseerd bent
    ik heb zellef ook 2 kindjes ( 2 jongens ,, oudste: 2 jaar, jongste: 3 maanden )