Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Medicijnen

  1. #1

    Standaard Medicijnen

    dag even een vraag ;ik gebruik allang ibuprofen 600mg.voor mijn rug klachten.ikwil stoppen met dit medicijn i.v.b.met mogelijke nierklachten.is er voor mij een vervanger voor dit medicijn? zo ja kunt u mij dan informeren voor een medicijn[tabletten] waar over ik niet bezorgd hoef te zijn? bij voorbaat dank. groetjes g michiels.

  2. #2

    Standaard Re: medicijnen

    Alle pijnstillers zijn bij langdurig gebruik schadelijk in de concentratie die jij gebruikt.
    Is het niet verstandiger om eens naar de oorzaak van de rugklachten te kijken dan continu zoveel pijnstillers te nemen?

    Pijn heb je niet voor niets, het is een waarschuwing van je lichaam dat er iets niet goed zit. Neem niet de pijn weg, maar zoek een specialilst die de oorzaak weg kan nemen.

  3. #3
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Medicijnen

    Ik ben het een met MissMolly

    Rugpijn kan vele oorzaken hebben en dus ook vele oplossingen. Ibuprofen en aanverwanten zijn er om de pijn tijdelijk te stillen en dienen kort gebruikt te worden, tenzij in overleg met een arts.
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

  1. Medicijnen als drugs
    By Journalist in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 17-12-11, 13:24
  2. Haargroeimiddelen/medicijnen via internet bestellen
    By gevaar van internetpillen in forum Haar
    Reacties: 1
    Laatste Post: 17-07-11, 21:11
  3. Levensgevaarlijke medicijnen weg - LocalPoint
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 30-12-08, 16:40
  4. Rij veilig met medicijnen - gezondheid.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-10-08, 15:40
  5. Medicijnen
    By petra16 in forum Antidepressiva
    Reacties: 6
    Laatste Post: 10-03-08, 11:13