Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Geen menstruatie na DUPHASTON

Unhappy Geen menstruatie na DUPHASTON

Beste

Ikzelf heb al van 26 mei 2011 geen regels meer gekregen.
    14 dagen geleden begon ik een kuur DUPHASTON.
    Maar de gynaecoloog zei me alsk binnen 14 dagen mijn regels niet kreeg terug moet naar hem.
    Nu na 14 dagen voel ik nog niks, en krijgt ik geen bloeding..
    Wat nu?
    Ik heb afspraak vrydag maar vraag me af wie dit ook al heeft meegemaakt en wat dan de Gynaecoloog heeft voorgeschreven of gezegt heeft?
    Waar sta ik voor?

alvast bedankt
    Rebecca

Premium ++ Account dotito's Avatar

Standaard Re: Geen menstruatie na DUPHASTON

@Hallo Rebecca,

Een drie tal jaar geleden heb ik een hele zware moeilijke periode in mijn leven meegemaakt vader die een beroerte kreeg, moeder heel ziek ik die slecht nieuws kreeg over mijn rugletsel en dat ik moest stoppen met werken. Toen op dat moment zat ik nog met een operatie waar ik volledig afhankelijk moest zijn van mijn man. En een jonge dochter die toen thuis was en me nodig had noem maar op...... Door al die zorgen /problemen hab ik me zeer veel aangetrokken en door de enorme stress bleven mijn maandstonden weg. Door allerlei onderzoeken bleek dat ik een prolactinoom in mijn hoofd had. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Misschien kan het bij u ook komen van de stress??

Sterkte!
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Unhappy Re: Geen menstruatie na DUPHASTON

Citaat Origineel gepost door dotito Bekijk Post
    @Hallo Rebecca,

Een drie tal jaar geleden heb ik een hele zware moeilijke periode in mijn leven meegemaakt vader die een beroerte kreeg, moeder heel ziek ik die slecht nieuws kreeg over mijn rugletsel en dat ik moest stoppen met werken. Toen op dat moment zat ik nog met een operatie waar ik volledig afhankelijk moest zijn van mijn man. En een jonge dochter die toen thuis was en me nodig had noem maar op...... Door al die zorgen /problemen hab ik me zeer veel aangetrokken en door de enorme stress bleven mijn maandstonden weg. Door allerlei onderzoeken bleek dat ik een prolactinoom in mijn hoofd had. Gelukkig is het allemaal goed gekomen. Misschien kan het bij u ook komen van de stress??

Sterkte!
    Ik zou het niet weten.. ik heb vanmorgen een hevige pijn gehad maar de bloeding komt niet door... raar maar waar. geen 1 druppeltje over heel den dag! en het voelt alsof ik mijn maandstonden heb.. maar toch niet dus..
    ik wens jou ook veel stertke!!

groetjes Beccatje

Premium ++ Account dotito's Avatar

@Rebecca,

Dank je wel,

Wens je alvast ook heel veel succes voor bij de gynaecoloog. Weet je je moet bloed laten nemen daar kunnen ze alles uit afleiden. Vraag desnoods om je prolactine waarde te laten testen. En verder zal de dokter wel weten wat hij/zij moet doen. Kan je evt zwanger zijn? In ieder geval hou ons op de hoogte.

Groetjes en tot horens en nogmaals sterkte!
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Citaat Origineel gepost door dotito Bekijk Post
    @Rebecca,

Dank je wel,

Wens je alvast ook heel veel succes voor bij de gynaecoloog. Weet je je moet bloed laten nemen daar kunnen ze alles uit afleiden. Vraag desnoods om je prolactine waarde te laten testen. En verder zal de dokter wel weten wat hij/zij moet doen. Kan je evt zwanger zijn? In ieder geval hou ons op de hoogte.

Groetjes en tot horens en nogmaals sterkte!
    ik moet nu stoppen met duphaston en normaal gezien krijg ik het door over max 4 dagen.
    alsk dan niet heb moetk volgende week terug.
    neen kan niet datk zwanger ben.
    ja zal dat vragn volgende week.. hou jullie op te hoogte.

Dank je!! x

Goede plek om te kopen DUPHASTON bij webwinkel - http://medicineronline.net/buy-duphaston-nl.html

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 10
    Laatste Post: 19-09-13, 23:15
  2. Geen menstruatie door YAZ?
    By marietje64 in forum Anticonceptie
    Reacties: 5
    Laatste Post: 06-06-11, 09:00
  3. Opgezette buik, geen menstruatie?
    By fosforum in forum Menstruatie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 09-08-10, 11:31
  4. Geen asbest in de lucht en geen gezondheidsrisico - Nieuws uit Barneveld
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-03-09, 20:50
  5. Geen menstruatie
    By Blub_ in forum Menstruatie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 27-07-06, 12:39