Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Even voorstellen

  1. #1

    Standaard Even voorstellen

    Hallo allemaal,
    ik ben alleenstaande moeder 51 jaar,2 kids,latrelatie en sinds 9 aug.2011 gebruikster van citalopram. Sinds half juni 2011 ben ik thuis van mijn werk.
    Volg cursus GGz en heb 1 op1 gesprekken als therapie i.v.m. depressie/burnout. Wil graag lotgenotencontact op dit forum.

  2. #2

    Standaard Re: even voorstellen

    Hoi Mollie!
    Welkom op dit Forum! Hopelijk voel je je snel thuis hier op het forum en kan dit bijdragen aan een beter herstel!
    X Femke

  3. #3

    Standaard Re: Even voorstellen

    Hallo Femke,
    Ik heb gezien dat het onderwerp antidepressiva-gebruikers aanwezig is. Ik denk dat ik daar lotgenoten vind. Heb erin gelezen, maar weet niet hoe ik daar zelf kan reageren of me voorstellen.
    Groet, Mollie.

  4. #4
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Even voorstellen

    Hallo Mollie,

    In rubriek psychisch welzijn kan je een en ander vinden en in elk geval veel lotgenoten hier
    Onderaan elke post heb je een vak zodat je kan reageren, of je klikt op iemands naam en op profiel kan je een bericht achterlaten of je kan een prive berichtje sturen
    Hopelijk kom je er uit!
    Sterkte!

    Lieve groet Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  5. #5
    Premium + Account ikke64's Avatar
    Lid sinds
    05-03-2009
    Locatie
    Weurt bij Nijmegen
    Posts
    999

    Standaard Re: Even voorstellen

    Hallo,

    Ik ben een getrouwde man van 47. werk fulltime, als beheerder, in een onderdelen magazijn van een multinational voor beschermende verpakkingen. 2 dochters en een zoon 23,20 en bijna 14. Mijn interresse ligt op het medisch/veterinaire vlak. Mede door dat ik helaas mijn hele leven al met zieke mensen om me heen leef. Mijn moeder, vader, dochter en ook mijn vrouw ia kanker patient geweest. Zelf redelijk gevoelig voor stress maar kan me de laatste tijd goed staande houden. Ik heb samen met mijn vrouw 16 somali's gefokt, Vandaar mijn avator
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Even voorstellen.
    By Haarconsument in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 12-09-11, 13:19
  2. Even voorstellen
    By cornelia49 in forum Even voorstellen...
    Reacties: 1
    Laatste Post: 12-09-11, 12:06
  3. Voorstellen
    By aura1960 in forum Even voorstellen...
    Reacties: 1
    Laatste Post: 10-09-11, 19:31
  4. Voorstellen ?
    By Biancsss in forum Helpdesk
    Reacties: 4
    Laatste Post: 18-01-08, 19:06