Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Pil en te vroege menstruatie

  1. #1

    Standaard Pil en te vroege menstruatie

    Dag allemaal

    mss raar om als jongen hier te komen posten maar een goei vrindin van mij zit met een probleempje en haar vriend zit er weinig mee in en ze durft zelf geen actie te ondernemen en ik geef teveel om haar om het zomaar te laten.

    Ze is 17 en neemt al een jaar of 8 de pil. Sinds kort zit ze met het probleem dat na de eerste 2 weken van de strip haar regels al doorkomen ipv tijdens de stopweek. Ze heeft al 3 soorten van pil gehad, 2 keer één van 30 en nu zit ze op 50. De dokter geeft geen hogere dosis meer en verder heeft hij ook ni veel gezegd ivm de situatie, vroeg enkel of ze andere manieren had om ni zwanger te geraken.
    Moet er wel bij zeggen dat ze de laatste tijd onder stress leeft, mede dankzij de ruzies die ze heeft met haar vriend.
    Is dit iets om zich zorgen over te maken? Moet dit verder onderzocht worden of moet ze nog even afwachten?

    Ik hoop op een paar reacties want zelf gaat ze geen actie gaan onderneme als het aan haar ligt...

  2. #2
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Pil en te vroege menstruatie

    het lijkt erop dat ze niet goed tegen DE PIL kan, door spotting(doorbraakbloedingen), die treden tijdens de strip op.
    ik denk dat de arts bedoelde te zeggen of ze andere voorbehoedsmiddelen zou willen gebruiken.
    vroeger(long time ago)had ik ook altijd doorbraakbloedingen en heb daardoor voor een ander voorbehoedsmiddel gekozen.

  3. #3
    Bevestig je registratie in je mail! Premium Account
    Lid sinds
    01-10-2007
    Locatie
    NB
    Posts
    23

    Standaard Re: Pil en te vroege menstruatie

    @sietske763
    Zo denk ik het ook....

    Veel sterkte met verder zoeken

Soortgelijke onderwerpen

  1. Menstruatie
    By liliolianus in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 25-10-11, 21:57
  2. Menstruatie
    By rasdri in forum Menstruatie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 12-06-11, 08:14
  3. Menstruatie
    By juliennetje in forum Menstruatie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 13-05-11, 18:37
  4. Menstruatie +de pil
    By tassie74 in forum Menstruatie
    Reacties: 8
    Laatste Post: 05-11-10, 07:58
  5. Meer 'vroege' abortussen - De Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 11-02-10, 22:20