Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Zeer bezorgd

Standaard Zeer bezorgd

Hoi,

Vorige week ben ik erachter gekomen dat ik seks heb gehad met iemand die Gonorroe en HIV heeft. Dit was natuurlijk niet slim, maar niet terug te draaien. Ik begin nu klachten te krijgen van Gonorroe, druppels aan mn penis en ga zsm naar de dokter.

Nu ben ik zeer bezorgd over eventuele HIV besmetting. Ik ben alleen maar 3 minuten gepijpt door die persoon en niet in de mond klaargekomen. Hoe groot is de kans dat hier een besmetting heeft plaatsgevonden???

Dank je voor de reacties.

Groet,

Zeer bezorgd

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Re: Zeer bezorgd

Citaat Origineel gepost door pow22 Bekijk Post
    Hoi,

Vorige week ben ik erachter gekomen dat ik seks heb gehad met iemand die Gonorroe en HIV heeft. Dit was natuurlijk niet slim, maar niet terug te draaien. Ik begin nu klachten te krijgen van Gonorroe, druppels aan mn penis en ga zsm naar de dokter.

Nu ben ik zeer bezorgd over eventuele HIV besmetting. Ik ben alleen maar 3 minuten gepijpt door die persoon en niet in de mond klaargekomen. Hoe groot is de kans dat hier een besmetting heeft plaatsgevonden???

Dank je voor de reacties.

Groet,

Zeer bezorgd
    Hallo " zeer bezorgd "" ....

"" Eerst gedaan en dan gedacht !! heeft menigeen veel leed gebracht "" ..
    dat heb je waarschijnlijk al ergens gehoord vermoed ik ??
    Blijkbaar zijn er in de handel ook condooms te vinden !! ..of weet je dat niet ??
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Top commentaar. Dank je.

Banned Premium ++ Account

heb ooit gehoord dat een HIV test pas na een half jaar de goede uitslag geeft.
    ik zou die zeker doen...........zeer ws heb je op deze manier niets ""opgelopen"" maar voor je eigen gemoedsrust! en zekerheid voor andere partners zodat je die niet evt. zou kunnen besmetten.
    sterkte!

Dank je wel, sietske. Het gaat hier inderdaad om mijn eigen gemoedsrust.

Ik vroeg me af iemand ook de kans op besmetting weet ok kan inschatten. Nu weet ik wel dat gonorroe een bacterie is en hiv een virus wat hechting en gelijktijdige besmetting onwaarschijnlijk maakt, toch wil je graag wat zekerder. Zover dat kan zonder test.

Bedankt iedereen voor het lezen. Dat doet me goed.

Groet,

Peter

HIV geeft na ongeveer 3 maanden goed uitslag. Ik kan alleen niet opmaken of je al naar de dokter bent geweest of niet? Lijkt mij wel slim om dat even te doen en na 3 maanden dan terug te komen om bloed te laten prikken.

Soortgelijke onderwerpen

1. Bezorgd
    By gregory in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 0
    Laatste Post: 05-04-11, 21:41
  2. WHO zeer bezorgd over groei multiresistente tuberculose - Medical facts
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 23-03-10, 00:40
  3. Diakenen bezorgd over zorg na bezuinigingen - Reformatorisch Dagblad
    Laatste Post: 17-11-08, 14:10
  4. zeer hoofd
    By boomer in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 18-07-07, 11:19
  5. Aids Fonds bezorgd over hiv onder homomannen - Hiv Vereniging Nederland
    Laatste Post: 18-11-06, 14:31