Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Allergisch voor parkiet

Unhappy Allergisch voor parkiet

Mijn stiefdochter heeft bij haar moeder thuis een parkiet. Nu hebben we de verdenking dat ze daar allergisch voor is. Ze heeft een allergietest (bloedonderzoek) gehad bij de huisarts en ze blijkt voor veel dingen allergisch te zijn maar de huisarts heeft gezegd dat hij niet specifiek op een vogelallergie kan testen Klopt dit? Inmiddels is er een 2e parkiet bij en wij zitten over haar gezondheid in. Wij kunnen niks doen omdat moeders de voogd is maar ik wil gewoon zeker weten of er geen specifieke test voor vogelallergie is.

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

Standaard Re: allergisch voor parkiet

dag,
    laat je stiefkind genieten van de Parkieten, die bij haar moeder in huis zijn.
    Mocht ze daar zeer allergisch reacties van hebben, dan reageert haar moeder echt wel, lijkt me.........
    (maar volgens mij bestaat er geen allergisch test voor "vogels")
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Standaard Re: allergisch voor parkiet

Citaat Origineel gepost door gossie Bekijk Post
    dag,
    laat je stiefkind genieten van de Parkieten, die bij haar moeder in huis zijn.
    Mocht ze daar zeer allergisch reacties van hebben, dan reageert haar moeder echt wel, lijkt me.........
    (maar volgens mij bestaat er geen allergisch test voor "vogels")

Die test bestaat wel. Ik heb vandaag bloed laten prikken omdat de longarts wilde onderzoeken of ik parkietenallergie had.

Soortgelijke onderwerpen

1. Allergisch; maar voor wat??
    By Hella in forum Immuunsysteem en allergieŽn
    Reacties: 40
    Laatste Post: 17-11-14, 12:32
  2. Allergisch voor je eigen zweet?
    By in forum Transpiratie
    Reacties: 15
    Laatste Post: 07-08-12, 23:31
  3. Honderden banen voor jongeren in ouderenzorg - Tijdschrift voor Verzorgenden
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-04-07, 15:30
  4. Open dag nuttig voor toekomstige stagiaires - Tijdschrift voor Verzorgenden
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 12-03-07, 12:40