Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Silhouet/Acura kliniek oplichters!

Standaard Silhouet/Acura kliniek oplichters!

In 2008 heb ik een intake gehad bij Silhouet in breda (nu Acura). Daar werden mij borst protheses getoond die niet konden lekken en met levenslange garantie. Het merk Eurosilicone zou geplaatst worden. Eenmaal thuis bekeek ik het kaartje en tot mijn verbazing stond daar het merk PIP op. Ik belde direct de kliniek en zij verzekerde mij dat dit exact hetzelfde was als Eurosilicone, niet dus!

Inmiddels bij een advocaat geweest die zegt dat het een goede zaak is maar beter is als ik dit met meerdere vrouwen aanloop zodat we nog sterker staan.

Sluit je aan en maak een vuist naar deze kliniek, ze moeten gestraft worden voor misleiding van de klant!

Gr Linda

Standaard Re: Silhouet/Acura kliniek oplichters!

Ja ik ben ook bezig met een advocaat. En weet je wat helemaal erg is ik ben door dr vercoutere geopereerd en die blijkt niet eens een plastisch chirurg te zijn hij is hart en long chirurg. En er schijnt nog een arts te zijn tevens directeur van vroegere silhouet kliniek. Die zich ook uit gaf voor plastisch chirurg maar daadwerkelijk alleen huisarts is. Ben je al in een ver stadium met je advocaat want ik heb sinds vorige week pas bezig dus bij mij staat er nog niet iets vast op papier. En misschien wel een beter idee als alle vrouwen zich samen voegen met 1 advocaat dan heeft ie er nu al 3 jij ik en een vriendin van me die ook door de vercoutere is geopereerd

Marianna007
    Guest

ik heb ook implantaten van Silhouet Breda, en ik heb een kaartje met Eurosilicone, ik mag hopen dat die echt is en niet een PIP blijkt te zijn.
    Weet jij hier misschien meer over??

@marianna weet jij al meer? ik heb ook een kaartje van eurosilicone..maar hoe kom je erachter of die ook daadwerkelijk gebruikt zijn?

HOi,