Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Langdurig opgezette lymfeklieren in hals (langer dan een maand)

  1. #1

    Standaard Langdurig opgezette lymfeklieren in hals (langer dan een maand)

    Hallo iedereen,


    Ik ben een man van 24 jaar en ik heb nu al bijna 2 maanden last van opgezette lymfeklieren in mijn hals (links een grote).
    De diagnose was een keelontsteking en hiervoor heb ik ontstekingsremmers genomen. De klieren nemen echter niet af, zelfs niet na een 2e kuur met ontstekingsremmers. Ik heb in november voor de eerste keer bloed laten afnemen en ook laten testen op Hiv, de test kwam negatief terug en voor de rest was ook alles in orde. Niks aan de hand dus?
    Ik voelde mij echter nog steeds niet op mijn gemak en toen werd er een echo genomen van mijn hals. De klier links in mijn hals was ongeveer 1.2cm groot, maar op de echo was niets kwaadaardigs te zien. Dan nog maar eens bloedonderzoek op witte bloedlichamen. Op deze test was alweer niets abnormaals te zien. De klieren bleven opgezet en vorige week heb ik voor de 2e maal laten testen op hiv en alweer was de uitslag negatief. Er zou dus niets aan de hand mogen zijn. Maar de klieren blijven opgezet zonder dat ik ziek ben en ik blijf mij hierbij ongemakkelijk voelen en ik zou graag terug gerust kunnen verder leven. Misschien zit het in mijn hoofd maar ben toch niet gerust.

    Heeft iemand hier ervaring mee?

  2. #2

    Standaard Re: Langdurig opgezette lymfeklieren in hals (langer dan een maand)

    Hallo Tiamat,

    het is een tijdje geleden zie ik dat je dit heb gepost. Ik wou zeggen dat ik al 3 maanden last heb van onstoken lymfeklieren in mijn hals. ik heb precies de zelfde klachten die je ook hebt. ik ben wel 8 x naar de huisarts geweest door de klachten die ik heb. Het is best vervelend. Ik heb laatst bloed geprikt dus nu afwachtende wat er uit komt. Je kant beste alles negeren en bezig blijven

    Ik weet ook eigenlijk niet..


    1 ding is zeker het is supppeer vervelend

  3. #3
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Langdurig opgezette lymfeklieren in hals (langer dan een maand)

    Hebben jullie je alle 2 al eens laten testen op klierkoorts ? Want dat geeft vergrote klieren in de hals, vermoeidheid, leverklachten, vergrote milt, dus toch eens eventjes verder zoeken, hopelijk gaat het ondertussen al wat beter
    Leef vandaag, morgen komt wel

Soortgelijke onderwerpen

  1. Langdurig ongesteld steeds
    By priis89 in forum Menstruatie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 10-01-12, 01:18
  2. Lymfeklieren / klieren
    By Kimjohn8496 in forum Antidepressiva
    Reacties: 1
    Laatste Post: 10-11-11, 23:55
  3. Acute uitslag kin, kaak en hals na Dominicaanse Republiek
    By hopeloos33 in forum Huid - gezicht
    Reacties: 2
    Laatste Post: 16-05-11, 13:39
  4. Knoop in Lymfeklieren
    By Raymond in forum Kanker Forum
    Reacties: 17
    Laatste Post: 18-02-09, 13:06
  5. Pijn-hals
    By rafaelo in forum Klieren
    Reacties: 9
    Laatste Post: 12-02-08, 10:18