Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Uitleg over de Gedichtenwedstrijd 2012

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Uitleg over de Gedichtenwedstrijd 2012

Gedichtenwedstrijd 2012

Doe mee met de gedichtenwedstrijd en maak kans op 2 prachtige boeken!

Opzet

Je kunt 1 gedicht inzenden per thema. De thema's zijn:
    - Gezondheid
    - Liefde

Na de inzendronde zal de jury in beraad gaan om per thema 5 finalisten te kiezen. In de stemrondes kun je per thema op 1 van de finalisten stemmen.

Planning

01-02: inzenden gedichten
    26-03: juryberaad
    03-04: bekendmaking finalisten en start stemrondes
    30-04: einde stemrondes en bekendmaking winnaars

Prijzen

De nummers 1 en 2 in elk thema winnen beide onderstaande boeken. Onder de stemmers in de finaleronde verloten we 2 exemplaren van het boek "Uit Niemandsland".

- Alle remmen los!!!

Reken maar dat alles en iedereen in dit boekje flink de beest uithangt. Alle remmen worden losgegooid, dus dat belooft wat. Wie komen er zoal in sneltreinvaart voorbij? Wat denk je van de mol die nodig aan een brilletje moet, de vis die half beschonken de blaastest doet, de duizendpoot met 524 krukken en de giraf die vergat te bukken? Of ze allemaal echt bestaan, kan de schrijfster niet garanderen; het zou zomaar kunnen, dat haar fantasie ook op hol geslagen is.

De opbrengst van dit boekje gaat rechtstreeks naar Stichting Opkikker die alles doet om wensen van langdurig zieke kinderen en hun gezin te realiseren.

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Alle-remmen-los!!.jpg
Bekeken: 98
Grootte:  49,2 KB

- Uit Niemandsland

Toen ik opgenomen werd in revalidatiecentrum 'Groot Klimmendaal' ben ik begonnen met het schrijven van gedichten, over de omgang, acceptatie en verwerking van mijn lichamelijke beperkingen. Ongeveer 3 jaar later besloot ik om deze gedichten uit te geven. Dit omdat ik nog steeds reacties krijg van mensen dat ze veel steun en herkenning vinden in mijn gedichten. De bundel is onder andere bedoeld voor hen die op wat voor manier dan ook door een acceptatieproces heen gaan. Ik wens hun toe dat ze de weg uit niemandsland kunnen vinden en zich thuis zullen voelen in een nieuw land, waar het ook goed wonen is.

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  kaft20snel.jpg
Bekeken: 98
Grootte:  16,6 KB

Wat te doen...

- Plaats je eigen gemaakt gedicht in de rubriek Gedichtenwedstrijd 2012 (klik hier om direct te plaatsen)

- Zet in de titel voor welk thema je inzending is; doe dit voor de titel van je gedicht; dus bijvoorbeeld "Liefde: Een lente vol vlinders" of "Gezondheid: Hoop doet leven"

Namens het team van het Nationaal Gezondheids Forum wens ik iedereen veel succes en plezier met de gedichtenwedstrijd!

.
    Laatst aangepast door Leontien : 15-05-12 om 11:23
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Standaard Re: Uitleg over de Gedichtenwedstrijd 2012

mogen dit ook gedichten zijn die hier al gepost zijn?
    wel van eigen hand?
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Je mag inderdaad gedichten die je al op het forum hebt geplaatst hier ook plaatsen. Als ze maar van jezelf zijn.

Ik ben benieuwd welke je plaatst.

Groetjes, Leontien
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Leontien,

Ik had al eerder een gedicht geplaatst onder een ander gedicht van iemand, omdat ik geen mogelijkheid zag om het ergens geplaatst te krijgen, ik had erbij geschreven, de vraag of jullie het misschien op de goede plaats zouden kunnen zetten, zodat het een gedicht op zich werd, zoadat ik toch meer kon doen met de wedstrijd, maar ik zie het nergens meer terug, hebben jullie het misschien verwijderd?

Hartelijke groetjes van mij....

Hallo Leontien,

Ik héb hem destijds al meteen geplaatst onder het 1e gedicht dat er toen ingezonden was, maar ik kan hem nergens meer terugvinden, vandaar dsat ik aan je vroeg of jij hem misschien voor mij zou kunnen/willen verplaatsen naar een zelfstandig gedicht, zodat hij er ook bij komt te staan.....is dat mogelijk?

Bij voorbaat mijn hartelijke dank,
    groetjes van parfum

Soortgelijke onderwerpen

1. TENS; uitleg en ervaringen gevraagd
    By Agnes574 in forum Medicatie en pijnbestrijding
    Reacties: 12
    Laatste Post: 10-05-14, 19:40
  2. Wil je een gedichtenwedstrijd op MediCity?
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 21-12-11, 22:19
  3. Reacties: 0
    Laatste Post: 20-12-11, 13:48
  4. Uitleg over het MediCity kletscafé
    By Leontien in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 17
    Laatste Post: 27-10-09, 13:16