Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Links herkenbaar maken?

Standaard Links herkenbaar maken?

Ik heb wel eens een link in mijn bijdrage opgenomen, maar die werd niet als zodanig herkend - simpelweg doordat hij niet als link herkenbaar is.

Wie kan er bijvoorbeeld zien dat het woordje zodanig in de vorige zin, een link is? (Geen relevante link overigens, maar het gaat hier slechts om het voorbeeld.) Ik kan het in ieder geval nergens aan zien. Pas als ik mijn muis stomtoevallig precies boven dat woord zet, zie ik dat het een link is.

Nu kan ik dat wel veranderen zoals in deze zin (het woord veranderen is een link), maar dat is een hoop gedoe.

Is er een handige manier om een link in mijn tekst op te nemen die ook direct als zodanig herkenbaar is?

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Re: Links herkenbaar maken?

Hallo Flogiston,

We doen het hier eigenlijk op de manier zoals je dat eerst beschreef. Bij artikelen bijvoorbeeld zetten we wel onderaan "Links bij dit artikel". Dat kun je natuurlijk ook extra doen bij een bericht, zodat het duidelijk wordt welke links bij het bericht horen.
    Je kan de wind niet veranderen, maar hoe je zeilen staan bepaal jezelf.

Standaard Re: Links herkenbaar maken?

Bedankt voor je uitleg.

Is er een reden waarom links niet automatisch als zodanig herkenbaar zijn in een bericht?

Standaard Links herkenbaar maken

lirec schreef:Als "heilige kruisvaarder" dit is sarcastisch bedoeld Van de Lanotte nog eens een stuntje wil doen kan hij iets in de aard van het volgende eens wettelijk vastleggen:

Kan ik met BU4all een rescue disk maken en een c: image zodat ik de pc kan opstarten met die disk in geval van een crash?

Kom dat zo 123 niet tegen in de pro trial?

Met de huidige regels is het in sommige gevallen moeilijk te beslissen wat nu wel en niet toegestaan is.

Vandaar dat nu de volgende duidelijke regel is ingesteld - zodat het voor leden alsmede moderators duidelijk is wat wel en wat niet kan.

Links in sig

Soortgelijke onderwerpen

1. Ik heb te maken met *****verslaving
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 12-08-08, 04:49
  2. Bekijk de links van MediCity.nl
    By Leontien in forum Welness en gezondheid
    Reacties: 2
    Laatste Post: 06-01-08, 18:46
  3. Drukpijn links hoog in de borst
    By ninacas in forum Borstkast, ribben en middenrif