Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Sex tijdens de pil

  1. #1

    Standaard Sex tijdens de pil

    goedemorgen,
    Van de week hadden mijn vriendin en ik sex ze is aan de pil en moet over 2 weken ongesteld worden ik spoot voor ik het wist sperma in haar. Hoe groot is de kans dat ze nu zwanger is??? Wie kan me helpen???? Groetjes Martijn

  2. #2
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: sex tijdens de pik

    hoe lang slikt je vriendin de pil al??
    als je vanaf je eerste menstruatie dag begint met de pil ben je direct veilig, anders moet je eerst de pil 2 weken slikken..
    als het zo gegaan is is zwangerschap nihil
    je moet nu wachten of ze ongesteld wordt.
    het kan ingewikkelder worden.....maar ik heb te weinig info van het ""pilgebruik""
    sterkte!

  3. #3
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: sex tijdens de pik

    Het is enkel bij de 1ste keer dat je de pil begint te gebruiken dat je er op dag 1 van je menstruatiecyclus mee moet beginnen. Daarna slik je gewoon je pilstrip leeg en heb je 7 dagen geen pilgebruik en krijg je je menstruatie, dit is de pilvrije week en daarna, na die 7 dagen begin je gewoon terug aan je nieuwe pilstrip. Stop je bv op zondagavond met de pil dan begin je na 7 dagen dus op maandagavond terug de pil te slikken na een week zonder pil...
    De kans dat je vriendin nu zwanger zou zijn is volgens mij bijzonder klein maar je weet nooit en als het haar 1ste pilgebruik was dan hadden jullie toch voor alle zekerheid ook nog een condoom kunnen gebruiken als je niet weet hoe het allemaal ineen zit of raad vragen aan mama of papa (nee nee wij zijn geen boemannen of vrouwen die hier niet mee omkunnen, wij zijn ook jong geweest)...
    Maak je dus niet ongerust maar vraag raad aan jullie ouders of leraars of vertrouwenspersoon, die zullen jullie heel graag helpen hoor, hoe jong of oud jullie ook mogen zijn... en denk nooit dat ouders boos zullen zijn over zo'n vraag, nee liever dat dan een ongewenste zwangerschap op jonge leeftijd... en geloof me ik ben ook mama van 2 twintigers die ook gepuberd hebben en met allerlei vragen afgekomen zijn... en ik heb er altijd een serieus antwoord op gegeven hoor en hen nooit met een kluitje in het riet gestuurd...
    Leef vandaag, morgen komt wel

  4. #4

    Standaard Re: sex tijdens de pik

    Hoi. Mijn vriendin slikt al sinds haar 15e de pil en heeft 2 weken geleden de stopweek gehad. Dit gebeurde voor het eerst vandaar ik het vroeg. Maar het is zeker afwachten

  5. #5

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Sex tijdens de pil

    Hoi Martijn,

    Zoals ik het nu lees slikt je vriendin de pil al een tijdje. De pil is voor haar garantie tegen een zwangerschap, in dit geval is het dus geen probleem dat jullie onveilige seks gehad hebben. Misschien in het vervolg toch voor de zekerheid een condoom gebruiken!
    Dat voorkomt heel veel onzekerheden.
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Ziek tijdens kuur
    By roosje29 in forum Anabolen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 04-11-12, 10:04
  2. Bloeden tijdens seks
    By Questiongirl19 in forum Vrouwen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-02-12, 15:59
  3. Buikkrampen tijdens zwangersschap
    By Gummels in forum Zwangerschap
    Reacties: 2
    Laatste Post: 05-11-11, 02:07
  4. Migraine tijdens menstruatie
    By Wilmien in forum Menstruatie
    Reacties: 3
    Laatste Post: 27-10-09, 17:48
  5. Migraine tijdens menstruatie
    By Wilmien in forum Hoofd
    Reacties: 0
    Laatste Post: 11-10-09, 22:32