Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Zwanger ondanks pil

  1. #1

    Standaard Zwanger ondanks pil

    Heee,
    Ik heb ongeveer 2 maand geleden seks gehad, met condoom. Daarna ben ik wel ongesteld geworden, als was het korter en minder heftig dan normaal. Ik ben toen ook aan de pil gegaan. Ik heb hem op de eerste dag van mijn menstruatie ingenomen, dus hij zou direct moeten werken. Ik heb hem elke dag, rond dezelfde tijd ingenomen, en heb pas na 2 weken seks gehad, waarvan een paar x met, en een paar x zonder condoom. Dit weekend kreeg ik ook ineens last van netelroos op mijn gezicht.

    Het is nu maandag, en afgelopen vrijdag heb ik de pil voor het laatst geslikt, dit is mijn stopweek. Het is nu de 3e dag maar ik ben nog niet ongesteld, wel heb ik last van een erg jeukende buik.

    Hoelang duurt het bij jullie voordat jullie menstruatie begint? En hoe groot is de kans dat ik zwanger ben? Ik weet dat mijn menstruatie ook door stress en angst om toch zwanger te zijn wat langer kan weg blijven, maar toch wil ik het graag even weten,

    xx

  2. #2

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Zwanger ondanks pil

    Hoi Koekje,

    Als ik je bericht zo lees zou ik zeggen dat je de hele tijd gewoon safe geweest bent. Je slikt de pil en je gebruikt ook nog afentoe een condoom. Er is een heel klein percentage aan meiden die zwanger worden ondanks het slikken van de pil, maar meestal zijn dit meiden die hem onregelmatig slikken, dit doe jij niet.

    Je kunt altijd even bij de drogisterij een zwangerschapstestje halen, deze kost zo rond de 7/8 euro en dan heb je meteen zekerheid! Ik denk zelf overigens niet dat er sprake is van een zwangerschap, je geeft zelf al aan veel last van stress en angst te hebben, dit is één van de grote redenen waarom menstruaties uitblijven.
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  3. #3
    Inverwachting
    Guest

    Standaard Re: Zwanger ondanks pil

    Veilig bestaat, maar 100% is het nooit. Zoals Sylvia zegt: een klein percentage heeft 'pech'.
    Best toch een test gaan halen om volledig uitsluitsel te krijgen!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Ben ik zwanger?
    By nlove in forum Zwangerschap
    Reacties: 9
    Laatste Post: 06-04-12, 22:28
  2. Gewichtstoename ondanks gezond dieet
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Reacties: 5
    Laatste Post: 02-03-12, 23:49
  3. Weer naar school ondanks Mexicaanse griep - Gezondheidsnet
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-08-09, 12:30
  4. Ben ik nou zwanger?
    By Just-samantha in forum Zwangerschap
    Reacties: 3
    Laatste Post: 03-10-06, 21:49
  5. Zwanger na pil
    By blijflieveranoniem in forum Zwangerschap
    Reacties: 1
    Laatste Post: 13-06-06, 22:31