Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Wat betekenen de "thanks"?

Post Wat betekenen de "thanks"?

Ik heb gezien dat je mensen kunt bedanken voor een bericht. Ik heb zelf al een aantal mensen bedankt voor een waardevolle bijdrage, en anderen hebben mij al een aantal keren bedankt.

Maar ik vraag me toch af: zijn er richtlijnen voor het gebruik van de "thanks"-knop?

Tot nu toe "thank" ik gewoon maar op gevoel. Maar als er richtlijnen zijn die aangeven op grond waarvan je iemand kunt/mag bedanken voor een bijdrage, hoor ik dat graag.

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Re: Wat betekenen de "thanks"?

Citaat Origineel gepost door Flogiston Bekijk Post
    Ik heb gezien dat je mensen kunt bedanken voor een bericht. Ik heb zelf al een aantal mensen bedankt voor een waardevolle bijdrage, en anderen hebben mij al een aantal keren bedankt.

Maar ik vraag me toch af: zijn er richtlijnen voor het gebruik van de "thanks"-knop?

Tot nu toe "thank" ik gewoon maar op gevoel. Maar als er richtlijnen zijn die aangeven op grond waarvan je iemand kunt/mag bedanken voor een bijdrage, hoor ik dat graag.

Alles mag....niets hoeft !!
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

Citaat Origineel gepost door Flogiston Bekijk Post

en Raimun bedankt voor de tekst: Alles mag....niets hoeft!!

Bedankt heren
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Het is inderdaad een beetje zoals Raimun zegt.

We hebben de 'thanks' knop ingevoerd zodat rubrieken niet onnodig gevuld worden met: Bedankt! berichten, als je dus iemand wilt bedanken voor een bijdrage kun je op de thanks knop drukken. Echte richtlijnen zijn er dus niet voor.
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Oké, bedankt voor de tips allemaal.

Mijn huidige praktijk (gewoon: op gevoel) is dus kennelijk goed.

Ik ga dus gewoon zo door als nu. Als iemand vindt dat ik de Thanks-knop verkeerd gebruik, hoor ik dat wel van jullie.

Is deze knop weer verwijderd of kan ik hem gewoon nog niet zien?

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 7
    Laatste Post: 23-05-14, 08:08
  2. Reacties: 36
    Laatste Post: 15-04-11, 09:14
  3. "Lang bellen met gsm verhoogt risico op kanker" - Het Laatste Nieuws
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 23-07-10, 05:20
  4. "Vaccin leidt tot minder controle baarmoederhalskanker" - Blik op Nieuws
    Reacties: 0
    Laatste Post: 22-11-08, 03:23
  5. "Omschakeling naar zomertijd beter in de week" - Verpleging en Verzorging
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-03-07, 09:51