Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Jeuk en rood?

Standaard Jeuk en rood?

hallo,

sinds enkele maanden heb ik last van jeukende huid.
    Eerst dacht ik dat het allen maar beetje exceem zal zijn en dat het vanzelf weg ging.
    Maar sinds enkelen weken is het nog steeds niet weg maar het word alleen maar steeds erger en erger.
    het begon met een klein rondje van 5cm bij 5 cm. maar nu is het een grote pleg geworden van 15 bij 25 en er is alleen maar bijgekomen op andere plekken.

Ik heb even 3 foto's gemaakt van me armen. en hopelijk weten jullie een oplossing. ik wil steeds de dokter bellen maar dan ben ik aan het werk en dan vergeet ik dat weer.

Anderekant van elleboog (geholte)

pols (links)

pols (rechts)

Bedankt voor jullie hulp!!

Standaard Re: jeuk en rood?

niemand?

Premium + Account

Standaard Re: Jeuk en rood?

Gebruik je een ander wasmiddel? Je kunt huidirritatie krijgen van bepaalde wasmiddel. Misschien kun je eens neutrale wasmiddel kopen. Dat is overal verkrijgbaar zoals bij AH, bij kruidvat, etc.

Of je voeding. Dat je plots ergens allergies voor bent geworden.

Misschien is het wel exceem wat je dacht. Bij bijv. kruidvat kun je zalf kopen tegen exceem.

Anders toch even naar de dokter. Sterkte ermee.

Hoe is het nu met armen? Ben je al bij de dokter geweest?

Citaat Origineel gepost door ronnietjuh Bekijk Post
    hallo,

sinds enkele maanden heb ik last van jeukende huid.
    Eerst dacht ik dat het allen maar beetje exceem zal zijn en dat het vanzelf weg ging.
    Maar sinds enkelen weken is het nog steeds niet weg maar het word alleen maar steeds erger en erger.
    het begon met een klein rondje van 5cm bij 5 cm. maar nu is het een grote pleg geworden van 15 bij 25 en er is alleen maar bijgekomen op andere plekken.

Ik heb even 3 foto's gemaakt van me armen. en hopelijk weten jullie een oplossing. ik wil steeds de dokter bellen maar dan ben ik aan het werk en dan vergeet ik dat weer.

Anderekant van elleboog (geholte)

pols (links)

pols (rechts)

Bedankt voor jullie hulp!!
    Hallo,
    dit begint toch stiletjes aan op een allergie van de huid te lijken , het is niet zo heel duidelijk dus het zou ook wel eens eczema kunne zijn , maar om de meeste roodheid en de irritaie van je huid weg te krijgen zou ik je aanraden even nr de apotheker te gaan en cardiflor te vragen en deze 3 tot 4 x daags aanbrengen , maar toch als het niet veel betert nr de dokter gaan die zal je dan een zalfje voorschijven die specifiek voor jou bestemd is en die zullen ze dan in de apotheek wel voor je bereiden veel succes en hou me op de hoogte
    groetjes xxx

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Netelroos kan het ook zijn!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

1. Jeuk Besmettelijk?
    By Mike in forum Huid
    Reacties: 5
    Laatste Post: 17-03-16, 23:58
  2. Jeuk aan de teelballen
    By AMG in forum Mannen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 22-01-08, 20:03
  3. Rood vlees verhoogt kans op borstkanker - Telegraaf
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 14-11-06, 21:40
  4. Jeuk
    By marijetje1 in forum Menstruatie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-06-06, 19:18
  5. Jeuk!
    By ewoud in forum Huid
    Reacties: 2
    Laatste Post: 31-03-04, 23:38