Weergeven resultaten 1 tot 19 van 19

Onderwerp: Help! Zit met een probleem..

  1. #1

    Standaard Help! Zit met een probleem..

    hallo,

    Mijn vriend en ik wouden gisteren anaal seks proberen. Toen mijn vriend erin wou (met condoom) deed het zeer. hij zat er nog niet in, maar een beetje ervoor. daarna wou ik het niet meer, toen zijn we overgegaan (met dezelfde condoom) in de vagina. Toen daarna kreeg ik pijn bij mijn anus en heb vanochtend gekeken en er zit bij de anus een ronde witte bult. erg gevoelig en pijnlijk. Nu is mijn vraag, wat zou dit kunnen wezen? ik had gelezen op internet (had ik niet moeten doen) dat er kans is dat ik herpes heb?
    zou dat kunnen? maar mijn vriend is er niet in gegaan.

    bedankt alvast!

  2. #2
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: help :(

    Emma,
    Jullie hebben het met condoom gedaan ? Heeft er iemand jullie 2 herpes genitalis ? Een grote witte bult wil niet direct zeggen dat je herpes hebt hoor. Ik denk eerder dat je gewoon een blessure hebt opgelopen door het proberen van anaal te vrijen, daarvoor zou je best wel echt glijmiddel gebruiken want anaal vrijen kan best wel pijnlijk zijn. Misschien gewoon wat penaten aandoen om de pijn te verzachten en als het niet overgaat toch eens naar de huisarts gaan. En geloof me, een huisarts heeft al veel gezien en ze hebben zwijgplicht, dus dat komt wel goed.
    Leef vandaag, morgen komt wel

  3. #3

    Standaard Re: help :(

    Christel,

    Ja we hebben het met condoom gedaan. En nee wij hebben allebei geen herpes genitalis. Is er dan geen kans? Zoiets dacht ik ook al. Ik maak morgen sowieso een afspraak bij de dokter want het doet erg veel pijn.
    Erg bedankt!!

  4. #4

    Standaard Re: help :(

    Maar Chistel? we hebben wel dezelfde condoom gebruikt daarna voor de seks. Maar mijn vriend zat er niet in bij mijn anus en beetje voor.. en toen daarna overgegaan in de vagina..

  5. #5

    Standaard Re: help :(

    Hallo Emma

    Misschien zat de bult er al, en is die gevoelig geworden nadat je vriend er met het condoom langs ging.
    Misschien is het een puist, zit er op de bult een witte, gelige kop?

  6. #6
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: help :(

    het is niet erg slim om een beetje anale sex te hebben en daarna met hetzelfde condoom weer vaginale sex.
    in en rond de anus zit de Ecoli bacterie..........en die moet niet bij de plasbuis en vagina komen
    daar komt ellende van.....
    dus uikijken wat jullie doen!!

  7. #7

    Standaard Re: help :(

    Shadow,

    Misschien wel! ga morgen naar de dokter

  8. #8
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: help :(

    Emma 't is gelijk Sietske zegt, beter eerst vaginale seks dan en dan anale seks en niet omgekeerd als je het met hetzelfde condoom doet.... Je kan er vaginale infecties van krijgen en ook andere klachten... dus toch effe uitkijken naar wat jullie doen zeker als je begint te experimenteren met seksstandjes... niet slecht bedoeld hoor van ons, gewoon "praktijk" ervaring :-)
    Leef vandaag, morgen komt wel

  9. #9

    Standaard Re: help :(

    Christel ik weet het! maar hij zat er niet in maar ervoor! nooit meer. haha!

  10. #10

    Standaard Re: help :(

    Sterkte morgen bij de dokter Emma.

  11. #11

    Standaard Re: help! zit met een probleem..

    Hoi Emma,

    Ik heb geen idee wat die witte bult zou kunnen zijn...wacht het even af of er iets veranderd anders dan kun je altijd nog naar een arts gaan...als je het weer eens wilt proberen gebruik dan heel veel glijmiddel...
    even een opmerking wat de condoom betreft....als je het eerst (gedeeltelijk) hebt gebruikt voor de anus dan mag je "NOOIT" deze condoom gebruiken voor je vagina....er zitten veel te veel bacterien in/aan.....pak een nieuwe...
    wat je vagina betreft, deze zou je kunnen reinigen met een vaginale douche van Lactacyd..( apart kopen, de douche en de vloeistof) .dat is voor het inwendig spoelen en verzorgen van je vagina....het bevat lichaams eigen melkzuur, dit gebruik je als je vagina verstoord is door iets, of gewoon voor een fris gevoel....je hebt ook van een eigen huismerk maar deze is "goed"!!! bij Kruitvat, Etos etc....
    succes en sterkte....
    Groeten van Elisabeth
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 02-05-12 om 10:53
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  12. #12

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    Probleem opgelost het is een aambei!

    bedankt voor de tips!

  13. #13
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    Oei Emma, dan moet je zeker niet proberen om anaal te gaan vrijen want dan ga je zeker heel veel pijn hebben... is zo al niet prettig vind ik (oei oei, wie gaat dat hier allemaal lezen) en aambeien kunnen verschrikkelijk veel pijn doen, ik heb er zo van die suppo's voor en ook zalf, cosi anal, ja ja lach maar maar dan weet je zeker dat je het op de juiste manier gebruikt en waarvoor het dient, poepsnoepjes hoor...
    Leef vandaag, morgen komt wel

  14. #14

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    hahaha wij waren nieuwsgierig.. want we hoorden er zoveel mensen over maar wij houden het gewoon bij de normale seks! haha.

  15. #15
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    We gaan nu niet al onze bedgeheimen op het forum plaatsen he.... hum hum hum lol
    Leef vandaag, morgen komt wel

  16. #16

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    Gelukkig is Emma's probleem inmiddels opgelost.

    Voor de overige dames, ik heb alle berichten verwijderd welke níet over dit topic gaan. Wanneer er een probleem voordoet dat er twee dezelfde berichten worden geplaatst in verschillende rubrieken is het het makkelijkst wanneer iemand de moderator van de desbetreffende forum (in dit geval ik dus) een berichtje stuurt. PB's lees ik veel sneller (beland in mijn email), ik heb helaas niet de tijd om iedere dag alle berichten af te speuren naar eventuele dubbelposts en/of reclame berichten e.d. Ook is er een 'rapporteer' knop. Wanneer je deze indrukt worden automatisch alle moderatoren gewaarschuwd en ook dan wordt er sneller ingegrepen. 'Zeuren' in een topic heeft dus absoluut geen zin . Ik bedoel hier verder persoonlijk NIEMAND mee, dit is gewoon een algemene melding die voor alle leden geldt.

    Gezellig kletsen kan gewoon in het onspannings/kletshoekje !
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  17. #17
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    waar zit de rapporteerknop syl, heb er nog nooit op gelet eigenlijk???
    Leef vandaag, morgen komt wel

  18. #18

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    Christel dat is dat driehoekje, rood met wit onder je naam volgens mij

  19. #19
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Help! Zit met een probleem..

    ah ok dank u, had er echt nog nooit op gelet waarom dat ding er stond eigenlijk ??? ja se een mens kan niet alles weten he...
    Leef vandaag, morgen komt wel

Soortgelijke onderwerpen

  1. Schouder probleem
    By floor19 in forum Sport en spieren
    Reacties: 21
    Laatste Post: 09-12-10, 18:35
  2. Bekkenbodemspieren probleem
    By Nickyrik in forum Algemeen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 29-10-10, 16:27
  3. Menstruatie probleem??
    By Déylanna in forum Menstruatie
    Reacties: 16
    Laatste Post: 16-09-08, 18:32
  4. Bloedarmoede probleem
    By lol991 in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-07-08, 21:36
  5. Menstruatie probleem
    By Gast07 in forum Menstruatie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 28-02-06, 12:50