Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergeven resultaten 101 tot 136 van 136

Onderwerp: Positieve ervaringen

Banned Premium ++ Account

Standaard Re: Positieve ervaringen

dank je Raimun,
    ik heb het wel verwerkt hoor......
    maar als ik die lange laan van de begraafplaats loop, haal ik de herinneringen in mijn hoofd hoe erg het was......en kan dit niet als iets moois ervaren...
    dus JUIST om positief te blijven, ga ik dingen die mij niet goed doen, uit de weg..
    en ik kan niets vinden uit een graf....uiteindelijk ga je erheen om te gedenken en dat kan ik thuis ook.
    andere wegen op die begraafplaats vind ik wel mooi, dan ga ik de andere kant op wandelen...
    en andere begraafplaatsten ga ik ook wel heen...
    maar voor mij werkt het t allerbeste om dingen niet op te zoeken die mij weer naar t verleden laten gaan...en dat is geen vluchten voor de werkelijkheid...gewoon omdat ik weet hoe ik in elkaar zit...

Premium ++ Account christel1's Avatar

Domste vraag van het jaar, ik was braambessen aan het plukken ; Is dat eetbaar mevrouw ???? Had echt zin om te zeggen, nee dat is niet eetbaar, enkel als confituur van de dieetwinkel of de biowinkel... totale oogst deze zomer al 6 kg... goed bezig zeker ?
    Leef vandaag, morgen komt wel

Wink Re: Positieve ervaringen

Citaat Origineel gepost door christel1 Bekijk Post
    Domste vraag van het jaar, ik was braambessen aan het plukken ; Is dat eetbaar mevrouw ???? Had echt zin om te zeggen, nee dat is niet eetbaar, enkel als confituur van de dieetwinkel of de biowinkel... totale oogst deze zomer al 6 kg... goed bezig zeker ?
    @ Christel, wat lekker, doet mij aan vroeger denken. Heb er heel wat geplukt en verorberd.

Ik heb al heel veel confituur gemaakt en er zit bijna nog 3kg in de vriezer, had geen potten meer om de confituur in te doen... En het is heel lekker, dat is tenminsten 50/50 vruchten en suiker want ik keek op een confituurpot en er stond op 50 % vruchten en langs de achterkant 67 % suiker... dat snap ik nu echt niet se hoe je dan aan 100 % kan komen :-) nooit leren tellen op school denk ik...

Premium ++ Account dotito's Avatar

@Christel,

mmm..... zelfgemaakte confituur lekker zo kom je zeker weer een hele tijd toe. Ook ik maak geregeld confituur van dan van aardbeien.....

Van de week heb ik iets heel leuks/orgineels meegemaakt

Ik kreeg van de week een berichtje van mijn dochter waar opstond: dit is een spel maar je mag wel geen vragen stellen 15 augustus postbode/streepjes/doos WELTERUSTEN MAMA!!

Dacht van wat heeft dit allemaal te betekenen?

Er belde de dag erna toen iemand aan ging opendoen en het was de postbode, maar ik had nog niets door. Hij zei: ik heb een doos voor u mevrouw. Ik zei: maar ik heb niet besteld De doos dan maar aangepakt, want mijn naam stond erop, en boven toen opengedaan. En toen bleek dat er een bloesje met streepjes inzat en een handcrème die mijn dochter had besteld bij zolando voor mijn moederdag. Is dat nu geen orgineel cadeau Op dat vlak heb ik echt een schat van een kind.

Mijn dag kon weeral niet meer stuk
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Dodito: ha,ha....ik zie het helemaal voor mij....jij (dodito) doet de deur open nadat er gebeld is...lalalalalalalala...oeps...pakje wat een "verrassing"

wat een geweldig lief en ontroerend lief gebaar van je dochter... ach dat kan toch ook niet anders dan met zo'n lieve mams?????

geniet ervan lieverd....Adios.....
    Liefsssss x Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Heel tof van je dochter hoor, hier vieren ze dat niet 15 augustus maar bij jullie in Antwerpen wel. En ook zo moeder zo dochter he, jij bent ook zo'n lieve vrouw. Mijn dochter is op reis met haar papa en zijn vriendin, ze zijn naar Portugal en daarna is ze een weekje thuis en vertrekt met haar vriend naar Calpe, naar het appartement van de grootouders, ik zal ze niet veel zien deze maand hoor, ik ga ze toch heel hard missen dan.

@Elisa,

Ja toch echt lief van haar hé vind ik ook ach, is echt wel een schatje hoor mijn dochter. Ze heeft wel haar moeilijke jaren gehad, maar dat is bij elke puber toch. Gisteren had ze haar laatste dag op werk en nu heeft ze nog een paar dagen voor als het schooljaar begint se

@Christeltje,

Ja bij ons word dat gevierd alé gevierd dan kopen we iets kleins voor ons moeder. Ja en dat is normaal dat je ze gaat missen hé. Maar wetende dat ze het goed heeft.......geeft je toch een gevoel fijn gevoel hé En merci voor complimentje hé

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Oh leuk topic, leuk om te lezen waar iedereen blij mee is of waar iedereen blij van wordt!

Zaterdag was het heerlijk weer en heb ik als vrijwilliger meegeholpen op een festival, de sfeer was fantastisch. Er was geen water aanwezig voor koffie ofzo, dus ik bij een van de buurtbewoners vragen of ik water mocht hebben en natuurijk mocht dat, 2 jerrycans vol zelfs, echt super en later ging een colllega nog weer terug bij diezelfde mensen, heb ze maar drinken aangeboden toen ze kwamen kijken
    Voor een ieder die eens wat leuks wil zien, ga naar een kindercircus (hier is dat Santelli) want die kids doen zo hun best en is echt leuk om te zien!
    Meest positieve voor mij op het moment zijn de vlindertjes in mijn buik
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Zonet de brievenbus leeg gemaakt en wat stak erin de belastingbrief!!! Ik die heel voorzichtig opengedaan omdat we elk jaar opnieuw meestal heel veel moeten betalen, nu dit jaar voor het EERST terug gekregen...... wat ben ik blij Natuurlijk hoe kon het anders met mijn inkomen dat we moesten betalen ik had het minimum. Natuurlijk zijn we nu ook getrouwd dat scheelt ook wat. Maar de centen komen in ieder geval goed van pas voor ons nieuwe woning binnenkort. HAPPY......

Oh dat is positief nieuws Do, kan jij wel gebruiken, super!

Ik heb afgelopen week in belgie heel veel positieve ervaringen opgedaan, maakt dat ik terug wil en ook terug ga. Lieve mensen, leuke sfeer, veel dingen gedaan
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

@Luuss,

Ja hé vind ik ook

Leuk te horen dat je je in België goed kan vermaken

Ha Do,

Hardstikke fijn voor je. Dat kunnen jullie goed gebruiken.
    Ben blij voor je.

Mijn pap kwam gister thuis, riep "ah super!" en gaf me een dikke knuffel... ik had de keuken schoongemaakt, doe ik wel vaker, maar normaal hoor ik daar niks over, dus dit was zeer positief!

Citaat Origineel gepost door Luuss0404 Bekijk Post
    Mijn pap kwam gister thuis, riep "ah super!" en gaf me een dikke knuffel... ik had de keuken schoongemaakt, doe ik wel vaker, maar normaal hoor ik daar niks over, dus dit was zeer positief!
    @ Luuss,
    Fijn voor je, zie je, het wordt echt wel gewaardeerd.

Luuss: jou pap is enorm "blij" met zo'n geweldige dochter....als jij dagen weg bent geweest dan moeten jou vader en je broertje zelf kok spelen en dan zullen ze lekker de boel hebben "versmeerd" dus jou paps kon jou inspanning zeer waarderen...een knuffel is zeer verdiend en Liefdevol.....

Dag meissie....alle goeds....

We koken hier wel allemaal hoor, en pap helpt met schoonmaken in het weekend, maar idd scheelt toch wel als ik er ook ben... zeker als ze macaronisaus in de keuken laten ontploffen of haarverf in de badkamer, smeerpoetsen hier ook Maar krijg vrij weinig een schouderklopje, dus hier was ik wel heel blij mee

Vanavond even alle sores van mij afdansen, tijdens opening van een van mijn favo kroegen (zijn verhuist naar andere locatie), zal positief worden

Positieve ervaringen.....

Wil je het horen? oke een klein verhaaltje....gistermorgen deed de lift het weer eens niet in mijn flatgebouw en toen ik belde werd er werk van gemaakt en "leek" de lift weer in orde...
    gistermiddag was ik op pad met mijn tante na het ziekenhuis toe en ik kwam laat thuis tegen 18.00 uur...tot mijn afgrijzen deed de lift het "weer" niet....om een lang verhaal kort te maken...ik was "boos" en strijdlustig....'s morgens al toen ik na mijn eigen huisarts ging en 's avonds omdat ik overal heen moest bellen en ik in moest spreken via voice mail van de telefoons van de woningbouw etc....hahahahaha ik was Witheet.... dat gezeik altijd met die lift....maar enfin dat heeft een reden natuurlijk dat begrijp je wel...we hebben nog een oude zeer krakende lift die ook te vaak kapot gaat...pfffffffffff.......het positieve vond ik eigenlijk dat ik plotseling werd doorverbonden met een vrouw met een "Belgisch" accent...Geweldig wat een lieverd....welnu ik heb haar even gesproken en ik heb gezegd dat het stomme hollanders zijn die sommige dingen verhinderen om te doen etc....we hebben samen gelachen....dat vond ik even een "positief" moment om met iemand te spreken met "fatsoen" ...de meesten mensen luisteren niet allemaal goed naar je verhaal en daar wordt ik zeer boos om...of arrogant als ze willens en wetens onbeschoft doen...dan is het "oorlog" voor mij...hahahahaha niet met een pistooltje hoor...pief paf poef, weg met de boef...hahahaha ...

de lift gaan ze "vandaag" aan werken....het komt goed....
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 26-09-12 om 10:40

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

De Belgen zijn de slechtsten nog niet , zelfs die met 'n Belgisch accent niet !
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Zo is het maar net Raimun.....ik vindt over het algemeen gesproken als ik dat zo mag zeggen, de Belgen een beschaafd en fatsoenlijk en nette mensen, daar kunnen sommige Hollanders nog van leren met hun onbehoorlijke gedrag....

fijne dag Raimun....

@ Elisabeth,
    Dat is zeker een positieve ervaring en hopelijk wordt het probleem zo snel mogelijk echt opgelost!
    En wat je zegt over Belgen versus Nederlanders, sinds mijn vakantie in Belgie ben ik het daar helemaal mee eens

@ Raimun,
    Dat accent is best schattig hoor

Positieve ervaring:
    * Ik ben hier na lange afwezigheid weer langzaamaan bezig om bij te lezen en te reageren en ik zie weer meer activiteit in de rubrieken die ik tot nu toe heb gehad, stemt positief om lekker verder te gaan met de rest van de site (Elisa, dank voor compliment elders!)
    * Ik werd gister gebeld of ik vrijwillige gastvrouw wou zijn op een festival hier in de stad in oktober, eerdere keren als vrijwilliger op festivals waren me prima bevallen dus dat ga ik nu leuk weer doen

Ik ben helemaal blij met mijn aparte leesbril. Is veel rustiger en prettiger voor mijn ogen.

Heeft er niemand meer positieve ervaringen?

Dan zal ik maar een duit in het zakje doen. Ik hoef niet meer af te vallen, zoals zoveel mensen in het begin van het nieuwe jaar doen, want ik ben al een hele tijd op een gezond gewicht. Dat vind ik zelf behoorlijk positief.

Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door jolanda27 Bekijk Post
    Heeft er niemand meer positieve ervaringen?

Dan zal ik maar een duit in het zakje doen. Ik hoef niet meer af te vallen, zoals zoveel mensen in het begin van het nieuwe jaar doen, want ik ben al een hele tijd op een gezond gewicht. Dat vind ik zelf behoorlijk positief.
    Als je dat in het begin van het jaar doet ...kan je dat voor de rest van dat jaar weer vergeten !!

Niet te min vind ik het voor jou fantastisch als jij je zo positief voelt ...

"" 'n gezonde geest , in 'n gezond lichaam ..met gezond gewicht !!! ""...
    ..wat moet je je nog meer wensen ..voor 2013 ???

Gefeliciteerd Jolanda..ontzettend knap want er is moed voor nodig om dit te volbrengen evenals roken, alcohol etc....

in 2013 valt er nog heel veel te wensen...

op 1e Kerstdag 's morgens vroeg nadat ik Bhody heb uitgelaten vond ik bij terugkomst eten op een plastic bordje met nog meer plastic eromheen op de grond op de rubberen mat!!!!! het kwam van de oostenrijkse buurvrouw een paar flatjes op de galerij verder!!!! zelfgemaakte salade...dit vond ik zo Liefdevol dat ik het 's avonds in mijn uppie heb opgegeten met een glas wijn erbij.... geen ander kerstdiner voor mij...het was genoeg....ook had zij mij al zelfgemaakte kerstkoekjes cadeau gedaan, pompoensoep afgegeven en haar zoon bracht zelf gemaakte appelflap/oliebol en nog iets met oud/nieuw....heel erg lief, dat heb ik ten zeerste gewaardeerd...erg positief dus in deze voor mij moeilijke tijd...ik heb haar uiteraard een dikke zoen gegeven en dat bloemetje komt later....

Dagboek berichten
    1

Sommige lichamelijke letsels hebben ook hun positieve kanten hé Elisabeth

@ Elisabeth, wat ontzettend lief van die oostenrijkse mevrouw. Zo zie je maar weer, je bent alom geliefd.

Dagboek berichten
    1

@ Elisabeth...
    "" Wie goed doet , goed ontmoet !! ""

Even een mindfulness tip:

WIM? Handige afkorting voor;
    Wat is het probleem?
    Is het belangrijk?
    Maak je niet druk.

Best handig om te gebruiken zo af en toe.
    Nog een waardevolle afkorting; NIVEA (ken je die bekende blauwe cremepotten, mag eigenlijk geen reclame maken) kun je als geheugensteuntje gebruiken voor:
    NIET INVULLEN VOOR EEN ANDER.

Allemaal positieve gedachten.

Premium + Account Neetje's Avatar

je zal maar wim heten, dan word je nooit serieus genomen worden :P
    Gelukkig hebben we de foto's nog

Citaat Origineel gepost door Neetje Bekijk Post
    je zal maar wim heten, dan word je nooit serieus genomen worden :P
    @ Neetje, je moet dat meer als geheugensteuntje zien voor de 3 vragen. (anders vergeet je het weer heel gauw, zo ook met nivea). Je hoeft er natuurlijk niets mee te doen.
    Maar voor sommige mensen kan het helpen.

Premium + Account Neetje's Avatar

Ik maakte maar een dolletje, mijn doopnaam is Wim
    Gelukkig hebben we de foto's nog

Citaat Origineel gepost door Neetje Bekijk Post
    Ik maakte maar een dolletje, mijn doopnaam is Wim
    O, zo zie je maar. Gelukkig, ik dacht dat ik je beledigd had. Dat is natuurlijk het nadeel hiervan. Je kunt nooit de intonatie van een boodschap meekrijgen. Ik bedoel het goed, en soms wordt het heel anders uitgelegt. Maar bij deze is het weer rechtgezet.
    Leuke naam trouwens, Wim. Tegenwoordig heb je soms van die vreemde namen, dat ik denk; je zult maar zo heten.

Dagboek berichten
    1

..nog 'n geheugensteuntje......
    KISS ... Keep it simple stupid ......kan ook / ..Keep it short and simple ...je kiest maar .

Soms zit het mee, mijn schoonmoeder mag morgen terug naar het verzorgingstehuis. Het gaat onverwacht toch ineens beter. Ze zal wel rustig aan moeten doen.
    Een hele lading medicijnen erbij. Voor het hart, de longen etc. Nu maar duimen dat het goed gaat.

Geweldig goed nieuws Jolanda van je schoonmama....ik wens haar een "goed" herstel toe, en jullie wat meer rust!!!

IK moest wel lachen hierboven, het gezegde van "jou" Jolanda en Neetje die daar droog op antwoord....woehaaaaaaaaa lekker gortdroog dat commentaar....oke ik ga/probeer te onthouden het thema: WIM, (zonder Neetje) en NIVEA (niet als creme) maar geheugensteuntjes...beide vindt ik ze ijzersterk, daar kan ik nog wel van leren....Dank je wel...

mijn doopnaam is Elisabeth Neetje...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Soortgelijke onderwerpen

1. Antidepressiva-positieve ervaringen gevraagd!
    By allevyn in forum Antidepressiva
    Reacties: 85
    Laatste Post: 02-11-13, 13:12