Ik zou zeggen, en vooral op forums, blijf alert.
Ik zal mijzelf even verduidelijken.
Met: IK heb nog nooit wat verkocht, bedoel ik dat ik nog nooit wat verkocht heb. Ik ben sinds kort op dit gebied begonnen, om te kijken of ik geld kan verdienen met internet. Dus via deze site probeer ik wel een produkt te verkopen. Dus dit zijn in feite mijn eerste stappen in deze wereld.
Daardoor heb ik dus ook geen verkooptechnieken, behalve dat als je de mensen wilt bereiken, je dat hoofdzakelijk zal bereiken via forums en startpagina.
Dat wil niet zeggen, dat ik niet achter het produkt sta.
En dat het waarde kan hebben voor mensen met rosacea.
Misschien is het verkeerd in jouw ogen, om geld te verdienen via de ellende van anderen, maar dit produkt komt wel van iemand die zelf te kampen heeft met rosacea en zelf op het idee is gekomen om dit te verkopen via internet. En ik denk ook wel om zoveel mogelijk mensen te helpen met dit probleem.
En aan een kant heb ik zoiets van baadt het niet, dan schaadt het ook niet,
want het is voornamelijk informatie, en geen zalfjes of zo.
Het enige wat je kwijt bent, is geld, maar als je al zo lang rosacea heb, heb je waarschijnlijk al heel veel geld uitgegeven aan deze huidziekte.
En inderdaad, je tip over eczeem, om te kijken of het ook met allergie te maken zal hebben, zal ik zeker in gedachten nemen.
Maar tot nu toe heeft het volgens mij voornamelijk te maken met de spanningen om me heen, en je hebt twee types eczeem zover ik heb ontdekt, namelijk de eczeem dat inderdaad afkomstig is van allergie, en eczeem veroorzaakt door spanningen.
Maar even tussen twee haakjes, heb je de site bekeken?
www.rosaceainfo.nl
Je kunt natuurlijk altijd vragen stellen aan me.
En ik vind het goed dat je me op m'n vingers tikt, zo blijf ik ook alert.
De keuze is altijd aan jezelf.