Als de vonk van de liefde is overgeslagen en het al diep in ons hart brandt, is het als een hemels vuur van verlangen. Ik open zonder woorden stilletjes de deur van jouw hart om te verdwalen in jouw warmhartige liefdesvuur. Verdrinkend en kijkend in jouw mooie blauwe ogen, vragend waarom wij onze liefde niet eerder samen hebben gedeeld. Je zachte warme lach voel ik heel intens in mijn ganse lichaam, als wijn dat door het zonlicht in het water is samengehouden. Zoals een bloem de zon nodig heeft om een bloem te worden, zo hebben wij de liefde nodig om verliefd te zijn en voel ik jou naar mij verlangen. Dat maakt dat ik niets meer anders wil dan jou. Ik voel onze zelfcontrole in onze gedachten verdwijnen. Het is alsof wij samen op de rand van de wereld verblijven. Onze liefde is als een stromende waterval die onze natte lichamen in elkaar doet verstrengelen. Neem mij mee in de stroom van je liefde, vol met passie, warmte en hartstocht, stilzwijgend genietend van elkaars verlangen. Laten wij van onze liefde een sterk wapen maken om elk kwaad te kunnen bestrijden en te overwinnen, om ons intens in volmaaktheid en schoonheid in onze dromen te doen geloven, om samen eeuwig gelukkig te zijn. Groeten www.williamvanderjeugt.be