Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Plassen in de nacht

  1. #1

    Standaard Plassen in de nacht

    Ik heb nu alenige tijd een ''probleem''
    overdag heb ik er geen last van en ga ik gewoon af entoe, maar wel regelmatig naar de wc om te plassen
    alleen snachts ben ik een ramp... dan moet ik vaak, ook meerdere keren achter elkaar steeds voor kleine beetjes plassen naar de wc

    soms wel in 15-20 min wel 4-5 keer en dan gewoon steeds een heel kleinbeetje, echt inhouden lukt ook niet want ik moet wel gewoon maar tis steeds maar een mini beetje
    het is soms ook zo ga ik op een andere kant/me omdraai in bed dat ik weer moet... net of dan mn blaas weer iets ''krijgt'' en dan moet ik weer

    herkent iemand dit/weet wat het miss kan zijn??

  2. #2
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: plassen in de nacht

    als ik jou was zou ik 2 dingen laten uitzoeken;
    1 heb je miss onbewust last van blaasontsteking
    2 heb je je suikers te hoog? dan ga je ook snachts veel plassen
    sterkte...........je zou er oververmoeid door raken.

  3. #3

    Standaard Re: plassen in de nacht

    Nja ik heb het toch al een paar maanden dus denk niet dat het een blaasontstekening is...
    ik weet wel elke avond vrij laat (denk rond 23.00 een uurtje voor t slapen gaan)
    vaak nog een grote bak zuivel (zon 300 gram ofzo) daar kan het toch niet mee te mkaenhebben?

    maar tis ook gewoon raar steeds kleine beetjes, en ook als ik me omdraai ofzo dan hoor ik geborrel en moet ik weer een beetje..

  4. #4

    Standaard Re: Plassen in de nacht

    nu is het een week redelijk ''normaal'' gegaan maar plos avanacht was het wel ERG extreem
    ik gin om 00.30 mn bed n,en tussen 01.00 n 02.30 moest ik zeker we 15 keer steeds een beetje naar de wc
    als ik me al omdraaide in bed moesti k weer

    wee iemand miss door watdit kankomen??

  5. #5
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Plassen in de nacht

    Afspraak maken bij de uroloog of HA lijkt me hier echt wel op zijn plaats, kan ook van je darmen komen die drukken op je blaas als je je verlegt 's nachts dus toch eens laten nakijken hoor
    Leef vandaag, morgen komt wel

  6. #6

    Standaard Re: Plassen in de nacht

    nou ga ik vrijdag ochtend vroeg (Helaas) op vantie voor 3 weken en zit ik morgen al helemaal volgeboekt dat het er nu nietvan gaat komen stomweg....
    Maar wat bedoel je met dat de darmendrukken op de maag wat zou dat kunnezijn dan?]
    thxvooje reply in ieder geval!

  7. #7
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Plassen in de nacht

    CSI, nee dat je darmen drukken op je blaas, al eens geprobeerd om 's avonds niet meer te eten rond 23 uur zodat je darmen rust krijgen 's nachts en niet meer moeten werken als je slaapt ?
    Leef vandaag, morgen komt wel

  8. #8

    Standaard Re: Plassen in de nacht

    ik ga het proren om na 23u niet meer te etn! al vind ik het wel lekke maja...
    maar bedol je doordat ik wat eet datdan dedarmen op de blaas drukken?

  9. #9
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Plassen in de nacht

    Ja CSI je darmen slaan dan nog aan het werken als ze rust zouden moeten krijgen, eet nog iets rond 7 uur en daarna niet meer en kijk dan of het helpt met je blaasproblemen
    Leef vandaag, morgen komt wel

  10. #10

    Standaard Re: Plassen in de nacht

    CSI23: Fijne vakantie lady..... maarrrrre je bent wel wat laat he? ha,ha,....ga eens voor de zekerheid naar de huisarts toe zoals Christel je vertelt, na de vakantie gelijk als de problemen er dan nog steeds zijn......dat lijkt mij stukken beter dan steeds maar je afvragen wat je hebt....het is "niet" normaal als je zo vaak moet plassen....soms kun je vaker moeten plassen...ik alleen als ik veel drink (water etc) en als ik het koud heb....het is ook belangrijk dat je heel goed uitplast, dus neem er de tijd voor, sommige mensen zijn erg gehaast waardoor er urine achterblijft in de blaas! ik probeer er zelf op te letten na een tip van de huisarts...als ik te vaak moet plassen dan lever ik urine in bij de huisarts en dan kan je op de uitslag wachten of later bellen...enorm handig en goed om te weten !!!! neem geen onnodige risico's....als dingen "te" lang duren is het raadzamer om dat te laten controleren...succes en sterkte ermee....
    Welkom thuis als je dit leest na je vakantie...

    Groeten van Elisabeth .
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Veel na druppelen bij het plassen
    By Wicky73 in forum Mannen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-02-12, 10:06
  2. Om het uur plassen
    By michiels in forum Lever, nieren en blaas
    Reacties: 1
    Laatste Post: 01-01-12, 20:36
  3. Bloed plassen na sex.
    By willemxxxx in forum Mannen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 10-10-09, 22:49
  4. Prinses Ariane brengt nacht in ziekenhuis door - Nieuws.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 09-10-09, 11:30
  5. De nacht
    By Déylanna in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 29-11-08, 20:52