Weergeven resultaten 1 tot 35 van 35

Onderwerp: Gewichtstoename vraagjes

Standaard Gewichtstoename vraagjes

Ik ben een meid van 23 jaar en ben 1.70m lang en weeg al een paar jaar 48 kg..Nu ben ik op zoek naar middeltjes om aan te komen. Ik kwam deze volgende namen tegen op internet:

Wie heeft er ervaring met 1 van de volgende middeltjes?

1. Lucovitaal gewichtstoename >http://www.voeljegezond.nl/index.asp...FR2AMAod7ga9FQ

2. Body-perfection gewichtstoename> http://www.gezondheidaanhuis.nl/view...ProductID=4771

3. Nova Nutria

dieetje
    Guest

Standaard Re: gewichtstoename vraagjes

hoi,
    ik volg Weet hoe je Eet om af te vallen, maar het schijnt ook prima te helpen voor mensen met ondergewicht.
    Als je wilt, kan ik je het email adres van mijn begeleidster geven zodat ze je het een en ander kan uitleggen.
    Geheel vrijblijvend natuurlijk.
    Ik hoor het wel als je iets wilt weten.

gr Dieetje

Standaard Re: Gewichtstoename vraagjes

hey hallo.
    ik las dat je met je ondergewicht zat.
    nou als je zou willen , dan zou ik je kunnen helpen.
    met 100% resultaat.
    en dit produkt bestaat uit 100% natuur .
    dus geen chemische rotzooi.
    want daar moet je echt mee uit kijken.

groetjes

jan

als je interesse hebt dan mail je me maar

Over welk produkt heb je het dan?

hoi
    nou ik ben distributeur geworden
    van herba life
    en dat is 100% natuurlijke voeding en ook de stoffen die er in zitten .
    maar ik weet niet waar je woont en wat je normaal eet zeg maar.
    als ikdat weet dan kan ik je na een 100% resultaat begeleiden .

groetjes jan

LET OP DAT VERKOOP OP DEZE SITE NIET IS TOEGESTAAN!
    Je mag wel een link zetten hier naar de site van Herbalife,maar das ook al!
    Agnes (Moderator)
    Laatst aangepast door Agnes574 : 18-10-08 om 16:55

Als je aan wilt komen is het zowiezo belangrijk,
    meerdere (het liefst 6) flinke porties te nemen van eten vol met onder andere:
    vezels, koolydraten en zeker belangrijk: Bouwstoffen!
    Neem geen light producten, en probeer jezelf te laten aankomen ipv het te proberen met pillen/behandelingen enz. Uit onderzoek blijkt dat die dingen meestal niet helpen en je nog lichter maken (qua geld dan).
    Mensen denken vaak dat vetrijk eten (zoals koekjes en chocolade bv) helpt om aan te komen. Tuurlijk zijn dit dikmakers, maar alleen wanneer je deze eet naast je reguliere voedingspatroon.Wat betekent dat dit calorieen zijn die je 'te veel' neemt, waardoor je aan komt. Maar alleen op deze producten ga je het niet redden; zij zijn 'leeg'. Hier bedoel ik mee dat deze producten zorgen voor een korte energiestoot, gevolgd door weer trek. Hierbij neem ik ook aan dat je niet onder de puisten wil gaan zitten, je cholesterol omhoog wil laten schieten en 'vet' wil worden ipv 'gezond rond'!
    Ik wens je succes, en iedereen die dit leest en wat aan zijn/haar gewicht wil doen!!
    Groetjes, Chanel.

Trouwens, mocht je nog iets willen weten, vraag het me dan gerust. Dankzij mijn verleden met (di)eten/pillen enz. weet ik er een hoop af, en dit deel ik graag met iemand die daar behoeft aan heeft!

En nog iets:

Waar een wil is is een weg!!!!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ga eens langs bij je huisarts of apotheker...die hebben héél goede drankjes/shakes die héél calorierijk zijn op een volledig gezonde basis..ze bevatten alle voedingsstoffen,vitaminen en mineralen die je lichaam nodig heeft!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

fantomalt helpt, poeder die je in drankjes en eten doet

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door iman26 Bekijk Post
    fantomalt helpt, poeder die je in drankjes en eten doet
    Waar kun je dat kopen? Drogist,apotheek?
    Grtjs Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Dat soort middelen om in gewicht toe te nemen, kunnen weinig kwaat. Er zitten voornamelijk koolhydraten in en vaak toevoeging van eiwitten. Het is het proberen waard.
    Probeer ook eens 2 bananen per dag te eten. Dit kan ook goed helpen om op een gezonde manier wat aan te komen.

Hallo

Help
    Ik ben een vrouw van 34 en zit met een serieuse gewichtstoename
    kan er iemand met helpen om op een gezonde manier af te vallen

hallo ben 36 en heb mijn hele leven al ondergewicht ook alles geprobeert maar niks helpt;ben nu bezig meer maal daags iets te eten 'kijken of dat helpt én herbel life helpt bij mij niet en ook die andere poeders niet iemand nog tips groetjes natasjcha

Misschien is een Weight gainer iets voor jou.

wat is dat gr natas

Ik weet ook nog wel wat:

1. Nutricia Nutri-drink
    2. Nutrucia Ensini
    3. Nutricia Fortimel

bedankt voor de tips , proberen maar!!!!!!!! groetjes natas

Weight gainer is een product wat bestaat uit koolhydraten en eiwitten. Het wordt vaak gebruikt door krachttrainers voor meer energie, massa en spieropbouw. Er zit geen vet in dus heel dik zul je er niet van worden. Je zal wel meer massa krijgen door de extra koolhydraten. Wanneer je ook nog wat aan krachttraining doet zal je ook steviger worden. Die middeltjes van Nutricia en Herbal Life zijn op hetzelfde gebaseerd. Ik ben niet zo'n voorstander van Herbal met zijn extra kruidentoevoegingen !?!?!
    Nutricia is oke maar de prijs niet. Kijk eens op http://www.bodyenfitshop.nl/weigt-gaintoppers

Succes
    Laatst aangepast door jetske : 12-02-09 om 20:44

maar kan dat geen kwaad ,ik ben namelijk niet zo een sporter,kan ik dit ook nemen zonder dat ik sport gr natas

Citaat Origineel gepost door dreamfall Bekijk Post
    Ik ben een meid van 23 jaar en ben 1.70m lang en weeg al een paar jaar 48 kg..Nu ben ik op zoek naar middeltjes om aan te komen. Ik kwam deze volgende namen tegen op internet:

1. Lucovitaal gewichtstoename >http://www.voeljegezond.nl/index.asp...FR2AMAod7ga9FQ

2. Body-perfection gewichtstoename> http://www.gezondheidaanhuis.nl/view...ProductID=4771

3. Nova Nutria
    Ik gebruik ivm sportieve redenen Lucovitaal. Is redelijk duur maar wel zuiver spul.
    Werkt bij wel goed maar je moet natuurlijk wel gewoon gebruiken naast je gebruikelijke eet patroon anders heeft het geen zin.

hallo,, ik ben een jongen van 23-jaar oud en ik ben 1,99 en ik heb heel vaak dat ik niet zo zwaar weeg ik ben nu al een tijdje met Lucovitaal gewichtstoename bezig mijn gewicht is rond de 64,4 kilo dit gaat af en toe heen en weer de ene keer weeg ik 63,nog wat en dan weer 64,nog wat hoe kan dat alvast bedankt mvg:Riccardo

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Het is vrij normaal dat je gewicht zo'n anderhalve kilo kan schommelen, daar zou ik me maar niet druk over maken

nee oke maar ik ben een jongen he ben 23-jaar oud en ik ben 1,99 lang dan zou ik toch ipv 64kiko etc moet ik toch ruim 70 A 80 kilo wegen voor het ideale gewicht?
    Groet Riccardo

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

@ Riccardo
    Ik kan 3 redenen geven waardoor ik gewichtstoename heb gehad.
    1 stoppen met roken
    2 trouwen (ik heb het nu veel te goed)
    3 kantoor baantje
    Ik ben 1,93 lang en weeg momenteel 107 (wat veels te veel is). Op 23 jarige leeftijd was ik ook slechts 72kg Bij mij kwam het vanzelf goed en is later wat doorgeschoten de verkeerde kant op. Ik zou me geen zorgen maken hoor, maar mocht je roken, stop daar dan maar mee. Dat levert gemiddeld ongeveer 10kg op en is nog goed voor je gezondheid ook.
    Over je ideale gewicht gesproken. Ik heb dat eens gevraagd aan mijn huisarts en dat mocht tussen de 71 en 94 kilo zitten.
    Als je echt denkt dat je een gewichtsprobleem hebt dan zou ik eens naar de huisarts gaan.

Ik vind wel dat je moet uit kijken met weightgainers. Ze kosten erg veel geld en hebben vaak niet het resultaat dat je wil verkrijgen. Vooral als je niet sport. Ik gebruikte het ook vanuit sportieve reden. Ik hou er dan wel ietsje aan over. Omdat ik het omzet in droge massa. maar dan is het bij lange na niet rendabel. Op 4 kilo poeder hou je met veel geluk een 500gr over dan is dat gemeten na 3 weken na het laatste gebruik. ik zeg wil je echt aankomen ga aan de eieren en andere soorten eiwitten en creatine. en ga aan het ijzer ! min 4 x in de week. ik ben in een half ja van 81 kg naar 91 gegaan en dat is aankomen zonder vet massa. nu gaat het wel langzamer maar ik zit nu op 96 kilo. Het kost veel geld maar het is allemaal de moeite waard ! Veel complimenten

Succes Iedereen !

hey
    zowiezo wat meer eten probeer dat eens eerst
    sochtens brinta ..gebakken ei . 4 broodjes
    smiddags warm eten . fruit
    savonds 2 borden warm eten
    dan kom je wel aan hoor vriend
    minimaal calorieen per dag voor een man is 2500
    ik denk dat jij er nog niet eens 1500 eet
    probeer maar te kijken op de artikelen die je eet
    en probeer op ongeveer 3000-3500 te komen
    dan zie je het snel gaan.ikzelf eet dit dagelijks
    samen met verschillende fittnes supplementen
    namelijk.. whey.nox pump.xprotien
    lengte 1.85 85 kilo en als dit niet werkt
    zou ik overgaan op andere middelen
    veel critici zullen zeggen dat dit slecht voor je lichaam is
    maar dit is alleen met misbruik..extreem hoge doseringen
    kijk eerst maar ff wat het bovenstaande doet
    m.v.g nick

Banned Premium ++ Account

@ frank,
    begrijp ik je goed als je zegt dat je van ijzer aankomt?
    of begrijp ik het verkeerd.
    ik vraag raad voor mn partner die te mager is en niet aankomt,
    als je hem een shake geeft is dat voor hem niet extra want dan slaat
    hij zn maaltijd over omdat hij zo vol zit.
    heb ook al fantomalt geprobeerd(poeder vol KH, smaakloos kan overal doorgeroerd worden)
    pakjes nutri enz zoals hierboven staat geven ook zo,n vol gevoel dat je bijna niet eet.
    hoop op nog een goede tip van jullie
    hij voetbalt 1xper week

hallo,

ik heb op mn werk een client met flink ondergewicht hij krijgt nu 3x daags 5 schepjes fortify (smaakloos poeder wat je overal doorheen kan doen warm/koud eten en drinken)
    het heeft geen smaak of geur.
    je kan dit zonder recept bij de apotheek kopen.
    ook kun je nutridrink proberen (zie net dat het al gezegt is)
    en anders even lang je huisarts en een doorverwijs kaart voor de dietiste aanvragen, die kunnen je op een verantwoorde manier helpen om aan te komen.

suc6 xylina

hay xylina,
    ik denk dat fortify hetzelfde is als fantomalt,
    wij gaven dit op mn werk ook altijd. je kunt het ook overal doorheen doen
    iig bedankt

Citaat Origineel gepost door sietske763 Bekijk Post
    @ frank,
    begrijp ik je goed als je zegt dat je van ijzer aankomt?
    of begrijp ik het verkeerd.
    ik vraag raad voor mn partner die te mager is en niet aankomt,
    als je hem een shake geeft is dat voor hem niet extra want dan slaat
    hij zn maaltijd over omdat hij zo vol zit.
    heb ook al fantomalt geprobeerd(poeder vol KH, smaakloos kan overal doorgeroerd worden)
    pakjes nutri enz zoals hierboven staat geven ook zo,n vol gevoel dat je bijna niet eet.
    hoop op nog een goede tip van jullie
    hij voetbalt 1xper week
    Sorry ja ik snap dat je het verkeerd op vat, nee met aan het ijzer bedoel ik krachttraining. Maar inderdaad fantomalt, Polycose enz enz. Het zijn allemaal koolhydraten. Maar vooral gericht op enkelvoudige koolhydraten -- glucose. Wat je wil hebben is een complex carb gainer. Maar wat ik al eerder zei is het rendement er van vrij laag. Maar ik ben zelf toevallig weer begonnen met gainen. en mix nu op eiwit gebaseerde gainer samen met zeer fijn gemalen havermout. deze neem ik als ontbijt en voor ik ga slapen. daar in gooi ik ook nog 2 theelepel MCT olie per shake erin.En natuurlijk wat ik zelf heel belangrijk vind is vitamines. Ik neem redelijk veel maar voor niet krachtsporter is het ook verstandig om gewoon 2 multi vitames tabletten per dag te nemen. En laat je niets wijs maken die van het kruidvat zijn goed genoeg !
    Tot slot zijn er natuurlijk ook dingen die toename van massa verslechten zoals roken, koffie en thee drinken (meer als 1x per dag). en 3 grote maaltijden per dag. Probeer deze ook te verspreidden over de dag. en bv.eet in plaats van 2 broodjes rond 10 uur 2,5 broodje. Of neem er een stuk kaas bij of iets anders wat in de smaak valt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

@ frank, bedankt voor je tips,
    maar werkt niet bij mn partner, krijgt gewoon heel moeilijk eten binnen, heel veel mensen eten omdat ze trek hebben of het lekker vinden....
    hij eet om te overleven....klinkt erg dramatisch maar zo is het niet bedoeld, hij eet gewoon altijd met tegenzin, ook z,n favoriete eten is maar zeer matig.
    we zijn nu bezig met brinta en volle melk en daardoor veel fantomalt, maar weet nu al dat brinta over paar weken weer verleden tijd is omdat hij er dan weer zat van is en het dus weer niet binnen kan krijgen.
    hopeloos geval dus....
    ik heb in al die jaren zoveel uitgevogeld en weet er best wel wat van want heb vroeger ook dieetleer gehad, maar dit is echt ingewikkeld

CaseRichten
    Guest

Zorg ervoor dat je regelmatig eet. Eet 5 tot 6 maaltijden op een dag. gebruik voedsel wat veel uit koolhydraten bestaat. Ook kun je het combineren met krachttraining zodat je nog sneller aan kunt komen in kilo's http://www.spierenkweken.com

CaseRichten
    Guest

Zorg ervoor dat je regelmatig eet. Eet 5 tot 6 maaltijden op een dag en eet koolhydraat rijk voedsel zoals: aardappelen, kwark, bananen, rijst, pasta's. Ook krachttraining wil helpen om kilo's aan te kunnen komen http://www.spierenkweken.com

Smile Re: Gewichtstoename vraagjes

Goeiedag,

ik ben een meisje van 22jaar.
    En gebruik nu ongeveer een week lucovitaal gewichtstoename.
    Ik had graag geweten wanneer je eigenlijk resultaat hebt.
    Ik heb er geen ervaring mee met dit product.

Mvg

Je kan ook eens kijken op www.snelgewichtaankomen.nl

Groetjes,
    Myrthe

Citaat Origineel gepost door dreamfall Bekijk Post

3. Nova Nutria
    Aankomen is toch vooral een kwestie van meer calorieen binnenkrijgen dan je verbruikt. Uiteraard het liefst via gezonde voeding. Voedingssupplementen zoals je beschrijft zijn niet nodig.
    Een manier om aan te komen is dagelijks bij alles wat wat je eet net iets meer te nemen. Dat hoeft maar heel weinig te zijn, kijk na een week of je wat bent aangekomen, is dat niet zo eet dan de week erna nog iets meer enz.

Wat je eet maakt niet direct zoveel uit, om gezond zwaarder te worden zijn eiwitten/proteine belangrijk, voldoende groente en fruit is ook belangrijk.
    Beweging helpt om gezond weefsel en geen vet aan te komen.

Heb geduld, vele kleine stapjes maken een grootte......