Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Voorstellen: Lucia

  1. #1
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Voorstellen: Lucia

    Hallo allemaal,

    Zal ik mij ook maar even voorstellen

    Ik ben sinds 13-05-09 lid en werd vrij vlot moderator hier over de rubriek psychisch welzijn omdat ik dat boeiend vind, maar ik ben sinds maart 2012 niet veel aanwezig geweest, omdat ik even dingen voor mijzelf op een rij wou hebben.

    Op het forum is al een en ander te vinden over mijn persoonlijke verhalen en achtergrond, maar even in het kort:
    Ik heb gescheiden ouders, heb af en aan contact met mijn moeder, mijn vader is een persoon die mij nooit heeft laten vallen welke gekke dingen ik ook heb gedaan, mijn broer (4,5 jaar jonger dan mij) heeft pdd-nos, ikzelf hebt chronische rugklachten die soms beter en soms slechter gaan en ik heb ook allerhande allergien en val al sinds ik mij kan heugen eens in de zoveel tijd flauw.
    Ik heb mijn Havo diploma, ik heb een mbo administratief mederwerker en medische terminologie diploma, heb ook andere studies geprobeerd maar dat liep anders dan gehoopt. Waarschijnlijk begin ik in februari 2013 met een mbo studie saw (voormalig spw)...
    Hobbys: wandelen in de natuur, skeeleren, dansen, zwemmen, experimenteren met eten koken of bakken...
    Ik hou van verschillende soorten muziek en films en andere artistieke dingen
    Ik vind het leuk om in aanraking te komen met andere culturen en andere mensen, sta ook altijd open om nieuwe dingen te leren en andermans meningen te horen, kan ik zelf alleen maar wijzer van worden
    Ik heb hier verschillende lieve mensen ontmoet en ik hoop dat iedereen hier op het forum kan vinden wat hij/zij nodig heeft, zo niet dan hoor ik het wel!
    Als je me wat wil vragen, dan kan dat altijd, ik zal proberen zo snel mogelijk terug te reageren

    Liefs en knuffel!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  2. #2
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Voorstellen: Lucia

    Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy luuuuuuuuuuuuussssssssssssssje
    VERRASSING........je bent weer terug!!!
    voor hoeveel %???? of zit je helemaal niet meer in de"" MC ziektewet??""
    leuk en fijn dat je terug bent!!!
    dikke kus lieverdje!!

  3. #3
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Voorstellen: Lucia

    Hey lieverd!
    Leuk zo'n warm welkom ~^_^~!
    Ik ben beetje lang uit de roulering geweest hier, maar zal proberen zo snel mogelijk weer 100% mee te doen, tijd zal het leren
    Ik voel me in elk geval beter in mijn vel, alleen concentratie is nog niet helemaal tip top, maar dat heeft zo zijn redenen
    Dikke kus en knuffie terug!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  4. #4
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Voorstellen: Lucia

    Welkom terug Luussje xx
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk


    Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

  5. #5
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Voorstellen: Lucia

    Dank je lieve Do
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

  1. Even voorstellen
    By Superfoodcoach in forum Even voorstellen...
    Reacties: 3
    Laatste Post: 24-06-12, 13:01
  2. Ik zal me even voorstellen
    By Cantilene in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 14-05-12, 19:38
  3. Voorstellen: Kim
    By kimmie101996 in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 13-04-12, 14:00
  4. Ook even voorstellen
    By that's me now in forum Even voorstellen...
    Reacties: 0
    Laatste Post: 30-03-12, 08:49
  5. Engelse kwaliteitspers op de bres voor Lucia de B. - Medisch Contact
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 19-04-07, 08:22